Fandom

Bola de Drac Wiki

De bon humor! Jugant a voleibol amb en Majin Bu!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ノリノリ!ブウブウバレーボール!
Nom ROM Nori-Nori! Bū-Bū Barēbōru!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 17 de març de 2016
De bon humor! Jugant a voleibol amb en Majin Bu! (ノリノリ!ブウブウバレーボール!, Nori-Nori! Bū-Bū Barēbōru!) és l'episodi 49 (147 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 17 de març de 2016.

ResumEdit

Gotrunks SG3 puntada Super Buu.jpg

En Gotenks ataca en Buu

En Gotenks comença a atacar durament a en Buu, destruint part del Palau de Déu en el procés. En Buu contraataca llançant al noi contra la Terra però en Gotenks s'hi torna i talla al monstre per la meitat, per després destruir-ne les parts, però el monstre simplement es regenera i segueix atacant.

Al Planeta dels Déus, en Goku està content de que els nois siguin tant forts i els esperona a seguir lluitant, mentre en Gohan vol saber què passa, però el Vell Déu el renya i li diu que si es desconcentra tardarà més a augmentar-li el poder.

Palau de Déu destrossat.jpg

Mig Palau de Déu destrossat

Mentrestant en Buu, regenerat, llança a en Gotenks contra una muntanya i aquest respon creant 14 fantasmes explosius que fan miques al monstre, però aquest simplement es torna regenerar i, enfurismat, d'una ràfega d'energia el torna a enviar volant fins al Palau de Déu, destruint-ne una altra part, cosa que esgarrifa a en Cor Petit.

Quan en Buu arriba, es fa una bola i acaba de destruir tot el Palau de Déu. Llavors, en Gotenks atrapa a en Buu amb uns dònuts galàctics i juga un partit de voleibol amb la col·laboració d'en Cor Petit, fet que acaba amb en Buu projectat fortament cap a la Terra, on fa un cràter enorme. En Gotenks creu que ha mort al monstre Buu, però aquest simplement s'ha regenerat de nou i apareix ple de ràbia.

Gotrunks SG3 ataca Buu energia.jpg

En Gotenks atacant amb rajos d'energia

En Buu es regenera i torna ple de ràbia. En Gotenks l'ataca amb ràfegues d'energia, però en Cor Petit li diu que si segueix, destruirà la Terra. A en Buu els atacs d'en Gotenks no li afecten gens i està ben enfurismat, ja que li han ferit l'orgull al trobar un adversari més poderós que ell. En Gotenks es confia i diu que ell serà el guanyador però en Buu contraataca durament amb un cop de cap per després estampar-lo contra el terra.

Es van intercanviant cops, cada vegada més potents, fins que en Gotenks es disposa a fer servir el kamehameha per acabar amb el temible monstre, però llavors per la transformació del tercer nivell i torna a la forma base.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori