FANDOM

Ulong, el segrestador
Episodi 4 (BD)
Informació
Nom JAP 人さらい妖怪ウーロン
Nom ROM Hitosarai Youkai Uuron
Nom ANG Oolong the Terrible
Contrapart al manga "El núvol Kinton del Follet Tortuga!"
"Ulong, la bèstia segrestadora!"
"L'Ulong contra en Son Goku"
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga de la recerca de les 7 Boles de Drac
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 19 de març de 1986
Ulong, el segrestador (人さらい妖怪ウーロン, Hitosarai Youkai Uuron) és l'episodi 4 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

El nyanyo d'en Goku després de rebre el cop de destral

Seguint el rastre d'una altra bola de drac, en Goku i la Bulma arriben a un poble que sembla desert. Tot buscant als veïnts del poble, que estan amagats, entren en una casa i el noi és atacat amb una destral per un home, però el cop no li fa gaire mal a en Goku, que trenca la destral amb el cap. Llavors, l'home es disculpa, ja que pensava que en Goku era l'Ulong, un terrible monstre que segresta les noies.

Una velleta té una bola de drac, de manera que la Bulma fa un tracte amb ella. Si en Goku captura l'Ulong, la dona els donarà la bola de drac. L'anciana accepta, de manera que immediatament comencen a fer un pla.

La jove Goku intent enganyar a l'Ulong

La jove Goku intent enganyar a l'Ulong

En Goku es disfressa de noia per fer que l'Ulong el segresti i així descobrir on té l'amagatall. Inicialment el pla funciona, però en Goku comença a fer pipí a peu dret en un arbre, de manera que el monstre descobreix l'engany. Llavors, s'enfronta a en Goku, transformant-se en un toro enorme, però de cop, fuig corrents. Quan en Goku el persegueix, el perd de vista i pel camí només troba un porquet.
L'Ulong transformat amenaça en Goku

L'Ulong transformat amenaça en Goku

Llavors, el monstre torna a atacar-lo de nou, però no és capaç de derrotar al noi amb cua, de manera que l'Ulong es transforma en rat-penat i fuig volant, però en Goku el persegueix amb el núvol kinton. L'Ulong llavors es transforma en un coet, però al final, perd la transformació i en Goku descobreix que era el porquet d'abans. Tot i així, el salva de caure des del cel.

El castell de l'Ulong

El castell de l'Ulong

Finalment, els vil·latans obliguen al porquet a dur-los on té l'amagatall. Allà hi troben les filles de tots, vivint com reines. En realitat, l'Ulong el que volia era trobar una esposa, de manera que segrestava les noies, però aquestes eren massa capricioses i no sabia com fer-s'ho per desempallegar-se'n. Al final, la velleta dóna la bola de drac a la Bulma i l'Ulong marxa amb ella i en Goku a buscar la següent bola de drac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori