FANDOM

La fugida del planeta en flames!
Un kamehame de vida o mort!
Episodi 50 (BDZ)
Informació
Nom JAP 燃える惑星からの脱出!! 命がけのカメハメ波
Nom ROM Moeru Wakusei kara no Dasshutsu! Inochigake no Kamehameha
Contrapart al manga "Perills per donar i vendre!!"
"La sisena bola de drac"
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 30 de maig de 1990
La fugida del planeta en flames! Un kamehame de vida o mort! (燃える惑星からの脱出!! 命がけのカメハメ波, Moeru Wakusei kara no Dasshutsu! Inochigake no Kamehameha) és l'episodi 50 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku vestit espacial

En Goku amb el vestit espacial

En Gohan, en Krilin i en Dende arriben a la cova on s'amaga la Bulma, després d'escapar d'en Dodoria gràcies a l'aparició d'en Vegeta. La noia els informa que en Goku ja s'ha recuperat i que està anant cap a Namek, entrenant-se pel camí.

Mentrestant, la nau espacial d'en Goku xoca contra un asteroide, causant danys al casc. A més, la nau s'ha desviat del seu rumb i s'està dirigint cap a una estrella semblant al Sol, l'estrella Alpha H-Z. En Goku es posa un vestit espacial i, seguint les instruccions del Dr. Brief, arregla el dany al casc de la nau.

Vegeta mata Namekià

En Vegeta mata un namekià

No obstant, queda enganxat amb la cola i no és capaç de tornar dins la nau a temps de fer les correccions de rumb necessàries. Sense cap altra opció restant, en Goku llança un enorme Kamehameha, impulsant-se lluny de l'estrella. Impressionat amb l'augment de la força gràcies a l'entrenament en un ambient 20G, en Goku decideix augmentar la gravetat encara més.

A Namek, en Vegeta segueix buscant les boles de drac i troba un poble namekià sense atacar. Aterra al centre del poble i reclama la bola de drac. L'ancià del poble, en Tsuno, s'hi nega, però llavors el Saiyan dispara un raig des del dit per matar-lo. Però un namekià s'hi interposa, rebent el cop i morint a l'instant per l'atac d'en Vegeta.

NavegacióEdit