Fandom

Bola de Drac Wiki

El rugit furiós d'en Son Goku! El desig de l'últim minut!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 悟空激怒の雄叫び! 間に合え…起死回生の願い!
Nom ROM Gokū Gekido no Osakebi! Ma ni Ae... Kishi-Kaisei no Negai!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 4 d'abril de 2010
Estrena CAT 28 de novembre de 2011
El rugit furiós d'en Son Goku! El desig de l'últim minut! (悟空激怒の雄叫び! 間に合え…起死回生の願い!, Gokū Gekido no Osakebi! Ma ni Ae... Kishi-Kaisei no Negai!) és l'episodi 51 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 28 de novembre de 2011.

ResumEdit

El drac Sheron aconsegueix ressuscitar a tothom que en Freezer i els seus homes van matar. El Venerable Ancià també torna a la vida i, amb ell, les Boles de Drac Namekianes i en Porunga. El Déu Kaito es posa en contacte immediatament amb el cap dels Namekians i l'informa de la situació. Llavors, el Venerable Ancià es comunica telepàticament amb en Dende, que és el que es troba més a prop del drac, i li diu el desig que ha de demanar. Però en Goku intercedeix i prega al déu que canvii el desig per tal de que ell pugui quedar-se a Namek lluitant. Després de molt insistir, en Kaito hi accedeix.

Mentrestant, en Freezer veu que el drac ha tornat i ràpidament va fins a ell i li demana la vida eterna, però com que no ho ha demanat en namekià, el drac no l'escolta i concedeix el desig d'en Dende. Enfurismat, el tirà ataca a en Dende, però aquest, juntament amb tots els altres namekians i en Vegeta desapareixen del planeta per apareixer a la Terra.

Ara en Goku i en Freezer estan sols al Planeta Namek, tal com el guerrer de l'espai volia, llestos per acabar el seu combat, abans de que el planeta no sigui destruït.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori