Fandom

Bola de Drac Wiki

El tresor existeix

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El tresor existeix
El tresor existeix
Informació
Nom JAP やった!お宝発見
Nom ROM Yatta! Otakara Hakken
Nom ANG The Pirate Treasure
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga del General Blue
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 25 de febrer de 1987
El tresor existeix (やった!お宝発見, Yatta! Otakara Hakken) és l'episodi 52 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Krilin vs Blue.png

En krilin ataca al general Blue

En Goku segueix buscant als seus amics mentre els passadisos es van enrunant fins que arriba a un atzucac. Llavors cau per una trampa del terra i va a parar fins a un pop gegantí. Per la seva banda, en Krilin i la Bulma segueixen nedant mentre són perseguits sense saber-ho pel General Blue. Finalment, aconseguixen arribar fins a una cova on hi ha una estatua, que protegeix el tresor, i els ataca.
Goku vs Blue.jpg

En Goku i en Blue a punt per lluitar

Mentrestant en Goku és atacat pel pop, però el noi esquiva els cops. Finalment, en Goku aconsegueix eliminar el pop gegant amb un Kamehameha, deixant-lo rostit. Als peus de l'estatua, en Krilin i la Bulma troben alguns cofres i en un hi troben una clau. A la base de l'estatua hi ha un pany, però de sobte l'estatua obre la boca i comencen a caure pedres precioses. En aquell moment apareix el general Blue i la Bulma comença a seduïr-lo per salvar la vida, però l'home no li fa cas.

En Krilin decideix enfrontar-s'hi, però és derrotat, ja que gràcies a la telequinèsi, el general el paralitza i l'apallissa. Quan es disposa a matar-lo, la Bulma s'ofereix a donar-li les boles de drac. Llavors, a l'últim moment arriba en Goku i es prepara per lluitar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori