FANDOM

El tresor existeix
Episodi 52 (BD)
Informació
Nom JAP やった!お宝発見
Nom ROM Yatta! Otakara Hakken
Nom ANG The Pirate Treasure
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga del General Blue
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 25 de febrer de 1987
El tresor existeix (やった!お宝発見, Yatta! Otakara Hakken) és l'episodi 52 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Krilin vs Blue

En krilin ataca al general Blue

En Goku segueix buscant als seus amics mentre els passadisos es van enrunant fins que arriba a un atzucac. Llavors cau per una trampa del terra i va a parar fins a un pop gegantí. Per la seva banda, en Krilin i la Bulma segueixen nedant mentre són perseguits sense saber-ho pel General Blue. Finalment, aconseguixen arribar fins a una cova on hi ha una estatua, que protegeix el tresor, i els ataca.
Goku vs Blue

En Goku i en Blue a punt per lluitar

Mentrestant en Goku és atacat pel pop, però el noi esquiva els cops. Finalment, en Goku aconsegueix eliminar el pop gegant amb un Kamehameha, deixant-lo rostit. Als peus de l'estatua, en Krilin i la Bulma troben alguns cofres i en un hi troben una clau. A la base de l'estatua hi ha un pany, però de sobte l'estatua obre la boca i comencen a caure pedres precioses. En aquell moment apareix el general Blue i la Bulma comença a seduïr-lo per salvar la vida, però l'home no li fa cas.

En Krilin decideix enfrontar-s'hi, però és derrotat, ja que gràcies a la telequinèsi, el general el paralitza i l'apallissa. Quan es disposa a matar-lo, la Bulma s'ofereix a donar-li les boles de drac. Llavors, a l'últim moment arriba en Goku i es prepara per lluitar.

NavegacióEdit