Fandom

Bola de Drac Wiki

En Goku desapareix en l'espai. Benvinguts a casa, superguerrers!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Goku desapareix en l'espai.
Benvinguts a casa, superguerrers!
Informació
Nom JAP 宇宙に消えた悟空... 甦れ! 超戦士たち
Nom ROM Uchū ni Kieta Gokū... Yomigaere! Chō Senshi-tachi
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 25 d'abril de 2010
Estrena CAT 1 de desembre de 2011
En Goku desapareix en l'espai. Benvinguts a casa, superguerrers! (宇宙に消えた悟空... 甦れ! 超戦士たち, Uchū ni Kieta Gokū... Yomigaere! Chō Senshi-tachi) és l'episodi 54 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 1 de desembre de 2011.

ResumEdit

Després de la destrucció del Planeta Namek, en Kaito informa a la Bulma i als altres de la Terra que en Goku ha mort i que, tot i que les boles de drac namekianes poden ressuscitar a una persona que ja ha estat ressuscitada abans, en Goku i en Krilin ho farien on van morir, és a dir, al Planeta Namek. Però el planeta ja no existeix, de manera que quan tornessin a la vida moririen al moment. A en Vegeta però, se li ocorre la idea de fer servir el primer desig per portar les ànimes d'en Goku i en Krilin a la Terra i llavors ressuscitar-los. Quan en Gohan li dóna les gràcies per la idea, en Vegeta li diu que no li dongui les gràcies, ja que ho ha fet per demostrar a tothom que és capaç de guanyar a un superguerrer de l'espai.

130 dies després de que es fessin servir a Namek, les Boles de Drac Namekianes tornen a estar operatives i en el primer desig demanen que les ànimes d'en Goku i en Krilin siguin portades a la Terra. En Porunga duu la d'en Krilin, però la d'en Goku no la pot portar, ja que és viu, sorprenent a tothom. Llavors, ressusciten a en Krilin i en l'últim desig demanen el retorn d'en Goku. Però aquest s'hi nega i el drac els diu que ja tornarà ell d'aquí a un temps. Per això, ressusciten a en Yamcha. Un any namekià més tard (130 dies terrestres), tornen a invocar al drac, reviuen a en Ten Shin Han i a en Chaoz i, amb l'últim desig, els namekians i les boles de drac marxen a un nou planeta. Els defensors de la Terra tornen llavors a les seves vides pacífiques, esperant pacientment la tornada d'en Goku a la Terra.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori