Fandom

Bola de Drac Wiki

Allà hi ha el planeta Terra, pare! El Freezer i el rei Cold ataquen de nou!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Allà hi ha el planeta Terra, pare!
El Freezer i el rei Cold ataquen de nou!
Informació
Nom JAP あれが地球だよパパ... フリーザ親子の逆襲
Nom ROM Are ga Chikyū da yo Papa... Furīza-Oyako no Gyakushū
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 2 de maig de 2010
Estrena CAT 2 de desembre de 2011
Allà hi ha el planeta Terra, pare! El Freezer i el rei Cold ataquen de nou! (あれが地球だよパパ... フリーザ親子の逆襲, Are ga Chikyū da yo Papa... Furīza-Oyako no Gyakushū) és l'episodi 55 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 2 de desembre de 2011.

ResumEdit

En Freezer ha sobreviscut a l'explosió del planeta Namek, però vagareja per l'espai molt malferit. El seu pare, el Rei Cold, el busca amb els seus homes. Quan aconsegueixen trobar-lo, substitueixen les parts que li falten del cos per extremitats metàl·liques. Un cop es desperta, li diu furiós al seu pare que han d'anar a la Terra per matar al superguerrer de l'espai.

Ha passat un any des de l'explosió del planeta Namek i en Goku no ha tornat. Tots els seus amics estan preocupats per ell. En Vegeta ha anat a buscar en Goku per l'espai, però, com que no tenia gaire combustible, torna aviat a la Terra. La Bulma l'obliga a dutxar-se i a canviar-se de roba, i en Vegeta, sorprenentment, fa cas.

A casa seu, en Gohan està fent els deures i nota una energia molt poderosa. En Krilin el truca per demanar-li si pensa el mateix que ell. En Ten Shin Han, en Vegeta, en Cor Petit, tots noten l'energia. I a més n'hi ha una altra més poderosa al costat. Són en Freezer i en Cold, que s'estan dirigint a la Terra.

En Gohan es vesteix amb l'armadura de combat que li va donar en Vegeta i marxa fins a on aterrarà en Freezer. Pel camí es troba en Krilin. En Vegeta i en Yamcha també han anat cap allà, igual que en Ten Shin Han, en Chaoz, en Cor Petit, i fins i tot la Bulma i en Puar.

Finalment, la nau d'en Freezer aterra. El tirà sap que en Goku arribarà en 3 hores, per això ordena als seus homes que comencin a causar destrosses. En el moment que marxen, cauen derrotats per un noi misteriós que apareix, que duu una espasa i que diu que és allà per matar a en Freezer i el seu pare.

En Freezer i el seu pare, el poderós Rei Cold, es dirigeixen cap a la Terra per venjar-se d'un Son Goku que, després d'un any de l'explosió de Namek, continua desaparegut en l'espai. Els nostres herois noten les forces descomunals que s'acosten a la Terra i es dirigeixen cap al lloc d'aterratge de la seva nau. Aleshores apareix un noi, un superguerrer, que assegura que derrotarà els nouvinguts.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori