Fandom

Bola de Drac Wiki

Igual que sobre un núvol

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Igual que sobre un núvol
Igual que sobre un núvol
Informació
Nom JAP うほほーい! アラレ雲にのる
Nom ROM Uhoho~i! Arare Kumo ni Noru
Nom ANG Strange Visitor
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga del General Blue
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 25 de març de 1987
Igual que sobre un núvol (うほほーい! アラレ雲にのる, Uhoho~i! Arare Kumo ni Noru) és l'episodi 56 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Arale i Gatchans Núvol Kinton.png

L'Arale amb els Gatchans al núvol Kinton

En Goku coneix a l'Arale Norimaki, que li diu que jugui amb ell. No obstant, ell marxa a buscar les boles de drac amb el núvol kinton i la nena el segueix. Prop d'allà, el General Blue ha sobreviscut i decideix tornar al Quarter General de l'Exèrcit de la Cinta Vermella. En Goku busca entre la ferralla de l'avió i s'adona de que ni el General ni les boles de drac hi són. En aquell moment arriba l'Arale. En Goku accepta que l'ajudi a trobar al General Blue i llavors la nena amb els Gatchans pugen al núvol i tots marxen a buscar al General.
Akane, Taro, Arale i Goku.jpg

En Taro, l'Arale, en Goku i l'Akane

El General està caminant per la Vila del Pingüí i troba a uns nens que es burlen d'ell. Llavors arriba un cotxe conduït per un home. Aquest entra en una cabina telefònica i es vesteix amb roba de superheroi. Intenta amenaçar al General Blue trencant una rajola, però el membre de l'exèrcit de la Cinta Vermella agafa la cabina telefònica i l'esclafa, espantant al superheroi. Aquest li diu que el servirà i el General li diu que li doni una càpsula per poder marxar, però aquest no sap que és així que el General exigeix un avió i l'home li diu que vagi a casa d'en Senbei Norimaki que ell en té un, i a més, li deixa el seu cotxe perquè hi vagi.

En un altre lloc una noia està anant en motocicleta mentre un policia, en Taro Soramame, l'atura. L'Arale els veu i va a saludar-los amb en Goku que li diu al policia que està buscant al General Blue, membre de l'Exèrcit de la Cinta Vermella i, al escoltar aquest nom, en Taro fuig a buscar reforços. Al general mentrestant se li espatlla el cotxe quan es troba l'Obotchaman, que li arregla. Llavors arriba la policia i decideix arrestar al general, però aquest trenca les manilles i derrota als guàrdies. A més, destrueix el seu cotxe i s'enduu el de la policia.

Goku preguntant per Blue.png

En Goku preguntant pel General Blue

Poc després, en Goku arriba i es troba als policies, que li indiquen la direcció on ha anat. En Goku amb el núvol el persegueix, però el General Blue se n'adona i s'amaga, no obstant, l'Arale, que anava darrere en Goku, xoca contra el cotxe de policia del general i l'espatlla. Quan l'home torna en si, veu com els Gatchans s'estan menjant la ferralla i la nena li regala una caca. Això fa que el General s'espanti i fugi. En Goku no troba al general i s'adona que per perseguir-lo pot fer servir el Radar del drac, però no li funciona. Decideix que haurà d'anar a veure la Bulmaperò no sap com anar fins a ella. Llavors, l'Arale comenta que coneix algú que li arreglarà i el duu fins a ell. L'home està en aquells moments reparant un avió i quan es mira el radar no sap com arregrar-lo. Prop d'allà, el General Blue s'està acostant fins a on són ells.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori