Fandom

Bola de Drac Wiki

Torno a ser el de sempre! En Goku s'enfronta a una gravetat 100!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Torno a ser el de sempre!
En Goku s'enfronta a una gravetat 100!
Informació
Nom JAP 元気が戻ったぞ!! 100倍超重力の中の悟空
Nom ROM Genki ga Modotta zo!! Hyakubai Chojuryoku no Naka no Goku
Contrapart al manga "Retrobada amb el pànic"
"Vent en popa per en Vegeta!"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 8 d'agost de 1990
Torno a ser el de sempre! En Goku s'enfronta a una gravetat 100! (元気が戻ったぞ!! 100倍超重力の中の悟空, Genki ga Modotta zo!! Hyakubai Chojuryoku no Naka no Goku) és l'episodi 57 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Zarbon preprarat vs Vegeta.png

En Zarbon i en Vegeta a punt de lluitar

A l'espai, en Goku segueix travessant la tempesta magnètica i la gravetat es troba en 100 vegades la de la Terra. Està penjat del sostre per les cames, ja que estava entrenant-se anteriorment. Intenta alliberar-se amb un kamehameha trencant el cable, però no se'n surt i rep l'impacte.

A Namek, en Vegeta i en Zarbon estan a punt de lluitar. El subordinat d'en Freezer s'adona que en Krilin té una bola de drac i creu que els terrícoles i el Saiyan són aliats, però en Vegeta el corregeix. Llavors, comencen a lluitar, amb en Zarbon gairebé des de l'inici transformat en la seva forma monstruosa. En Krilin i la Bulma intenten fugir, però en Vegeta llança ràfegues d'energia cap a ells per impedir-els-hi.

En Zarbon s'adona que en Vegeta ara s'ha fet més fort, mentre en Gohan que torna amb la bola de drac d'en Vegeta, detecta dos enormes poders enfrontant-se on hi havia la Bulma, de manera que decideix tornar a tota velocitat.

Zarbon armadura trencada.jpg

En Zarbon amb l'armadura destrossada

A la nau, en Goku comença a giravoltar, per després fer-ho també amb l'ajuda de l'Atac d'en Kaito i finalment aconsegueix desclavar el suport del sostre i amb molt d'esforç s'arrossega i aconsegueix aturar la màquina de gravetat, mentre a la Terra, el Dr. Brief, en Puar i l'Ulong se n'alegren.

El combat entre en Vegeta i en Zarbon segueix cada vegada amb més intensitat, però el Saiyan duu avantatge i llança un potent atac que destrueix part de l'armadura del seu rival quan aquest rep el cop. En Vegeta diu a en Zarbon que després de l'últim combat que va deixar-lo a les portes de la mort, al recuperar-se s'ha fet més fort.

A la nau, en Goku aconsegueix amb molt d'esforç prendre's una mongeta màgica, amb la qual recupera totes les energies. Llavors es disposa a entrenar-se amb una gravetat 100 vegades la de la Terra, però decideix primer prendre un àpat.

Vegeta mata Zarbon.png

En Vegeta mata en Zarbon

Finalment, el combat assoleix la seva fi quan en Vegeta dóna un potent cop de puny a l'estómac d'en Zarbon, el qual li perfora l'armadura. Llavors, tot i que en Zarbon demana misericòrdia i ofereix aliar-se amb el Saiyan per acabar amb en Freezer, en Vegeta no se l'escolta i dispara un potent raig d'energia], travessant l'estómac i el cos al seu rival, matant-lo i fent-lo caure a l'aigua de l'impacte.

En Vegeta llavors posa la seva atenció en els terrícoles. En Krilin no vol donar-li la bola de drac, però el Saiyan amenaça en matar la Bulma i el noi hi accedeix. Creient que té totes les boles de drac, en Vegeta marxa a invocar al drac i demanar-li la immortalitat, deixant als terrícoles vius. En Krilin pensa per si mateix que tan de bo en Gohan hagi aconseguit trobar la bola de drac, mentre aquest està volant a tota velocitat cap a l'amagatall desitjant que l'esfera no caigui en mans d'en Vegeta

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori