FANDOM

Benvingut, Goku! Les confessions del misteriós jove Trunks!
Episodi 57 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP おかえり孫悟空! 謎の少年トランクスの告白
Nom ROM Okaeri Son Gokū! Nazo no Shōnen Torankusu no Kokuhaku
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 16 de maig de 2010
Estrena CAT 6 de desembre de 2011
Benvingut, Goku! Les confessions del misteriós jove Trunks! (おかえり孫悟空! 謎の少年トランクスの告白, Okaeri Son Gokū! Nazo no Shōnen Torankusu no Kokuhaku) és l'episodi 57 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 6 de desembre de 2011.

ResumEdit

El noi misteriós segueix volant i quan arriba a les coordenades que busca aterra. Després ho fan els altres. El noi treu una nevera amb begudes perquè encara trigarà una mica a arribar en Goku. En Gohan li demana de que coneix al seu pare, però ell diu que en realitat no el coneix en persona, només n'ha sentit a parlar. A més, tampoc contesta la pregunta d'en krilin de com sap que en Goku arribarà al cap de tres hores. En Vegeta vol saber perquè el noi és un superguerrer, però no n'obté resposta. Tampoc respon quan li demanen el seu nom.

Més tard, en Gohan pregunta a en Cor Petit perquè no va marxar amb els altres Namekians cap a un altre planeta. El Namekià respon que no vol tenir una vida aburrida com els seus companys de raça i que per això s'entrena tant. La Bulma comenta a en Krilin que en Vegeta és igual, també molt orgullós i tot el dia entrenant-se. En Ten Shin Han fa hipòtesis amb en Chaoz sobre qui pot ser aquell noi. En aquell moment, el noi misteriós diu que ja han passat les tres hores i que en Goku és a punt d'aterrar. De cop, tots noten l'energia del seu amic, que s'acosta. En Goku finalment aterra i es sorpren de que hi hagi els seus amics esperant-lo. Ells es queden sorpresos quan els diu que no coneix al noi. En Goku es sorpren quan s'assabenta de que el noi misteriós és el que va derrotar a en Freezer i que és un superguerrer.

El noi li diu que vol parlar un moment a soles amb ell. Quan estan sols, el noi demana a en Goku que es transformi en superguerrer. A continuació, ho fa ell. Llavors, el noi es disculpa i ataca a en Goku amb l'espasa, però aquest ni es mou, ja que sap que aturarà l'atac, com així passa. Llavors, torna a atacar-lo i en Goku atura tots els cops amb un sol dit.

Finalment, després de que en Goku li hagi promes no revel·lar-ho, el jove es confessa. Prové de 20 anys en el futur amb una màquina del temps. Ell es diu Trunks i els seus pares són en Vegeta i la Bulma. Diu també que al cap de tres anys, el 12 de maig, cap a les 10 del matí, en una illa a 14km de la Ciutat del Sud aparaixeran dos androides temibles creats pel científic de l'Exèrcit de la Cinta Vermella, el doctor Gero. En Trunks diu que els ha intentat eliminar, però que no se n'ha sortit, són massa forts. Tots van morir a les mans dels androides durant el tercer any de lluita, excepte en Gohan i ell, tot i que el fill d'en Goku va morir l'any següent. En Goku, mor abans de la lluita per culpa d'un virus que ataca al cor.

En Trunks li dóna una medecina per quan li apareguin els primers síntomes del virus, de manera que no morirà, ja que en el futur aquesta malatia té tractament. Finalment, en Trunks es despedeix i li diu que intentarà tornar al cap de 3 anys, el dia en que apareguin els androides.

En Cor Petit, que gràcies a les eves orelles namekianes té millor audició, ho ha escoltat tot. Explica tot el referent als androides als seus companys, mentre en Trunks sobrevola per sobre seu amb la màquina i desapareix.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori