Fandom

Bola de Drac Wiki

Rescatem en Son Gohan i els altres! La missió d'infiltració d'en Son Goku i en Vegeta!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Rescatem en Son Gohan i els altres!
La missió d'infiltració d'en Son Goku i en Vegeta!
Informació
Nom JAP 悟飯たちを助け出せ!悟空とベジータの潜入作戦!
Nom ROM Gohan-tachi o Tasukedase! Gokū to Bejīta no Sennyū Sakusen!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 24 de març de 2016
Rescatem en Son Gohan i els altres! La missió d'infiltració d'en Son Goku i en Vegeta! (悟飯たちを助け出せ!悟空とベジータの潜入作戦!, Gohan-tachi o Tasukedase! Gokū to Bejīta no Sennyū Sakusen!) és l'episodi 57 (155 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 24 de març de 2016.

ResumEdit

Vegeku dintre Buu.png

En Vegeku dins d'en Buu

En Buu està content perquè ha guanyat al seu rival i ara podrà fer el que vulgui. En aquell moment, al Planeta dels Kaioshin, en Kibitoshin que s'ha esvaït la seva última esperança, però el Vell Déu no n'està tant segur, i pensa que potser és un pla d'en Vegeku, ja que l'aparença d'en Buu no ha canviat.
Vegeta destrueix potara.png

En Vegeta destrueix l'arracada

Després de donar la volta al món, en Buu s'estranya de que no hagi patit cap canvi després d'absorbir al superguerrer, però no es preocupa massa. Mentrestant, a l'interior d'en Buu, en Vegeku està indemne i desactiva la barrera protectora. Llavors, sorprenentment, la fusió es desfà.

Capolls Gohan i Goten.png

En Gohan i en Goten dins uns capolls

En Vegeta diu que no pensa tornar-se a fusionar i destrueix l'arracada màgica. Llavors, comencen a buscar als seus familiars i finalment acaben trobat en Cor Petit dins un capoll, així com en Goten, en Trunks i en Gohan. A l'exterior, en Buu es disposa a destruir la Terra quan en Goku en Vegeta arranquen els capolls, fent que en Buu torni a la seva primera forma de Súper Buu.
Buu dintre del seu cos.png

En Buu dintre d'ell mateix

Quan volen sortir, en Goku comenta que no son prou poderosos per derrotar-lo i per això proposa la dansa de la fusió, però en Vegeta s'hi nega rotundament. En aquell moment, en Vegeta troba un capoll amb el Majin Buu bo. Però abans de despenjar-lo, en Buu apareix dintre d'ell mateix i comença a lluitar contra els dos guerrers. En Goku dispara contra una paret, intentant fer un forat, però no serveix de res. A més, el monstre té avantatge, ja que els atacs contra ell no li fan res i simplement apareix en un altre lloc.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori