FANDOM

La nova tècnica del Goku, el canvi de lloc instantani!
Comença la sessió d'entrenament de tres anys!
Episodi 58 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 悟空の新ワザ、瞬間移動! 3年後に賭けた特訓
Nom ROM Gokū no Shin Waza, Shunkan Idō! San-nen Go ni Kaketa Tokkun
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 23 de maig de 2010
Estrena CAT 7 de desembre de 2011
La nova tècnica del Goku, el canvi de lloc instantani! Comença la sessió d'entrenament de tres anys! (悟空の新ワザ、瞬間移動! 3年後に賭けた特訓, Gokū no Shin Waza, Shunkan Idō! San-nen Go ni Kaketa Tokkun) és l'episodi 58 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 7 de desembre de 2011.

ResumEdit

Tots estan sorpresos per les notícies d'en Trunks. En Vegeta demana a en Goku com va fugir del planeta Namek. En Yamcha també té curiositat, ja que en Kaito els va dir que en Freezer tenia la nau espatllada.

Goku amb ulleres Follet Tortuga

En Goku amb les ulleres de sol del Follet Tortuga

En Goku els explica que a l'últim moment va trobar una càpsula espacial de les Forces Especials Gineu, va enfilar-s'hi i va començar a tocar botons, fins a arribar al Planeta Yardrat, on els habitants d'allà el van curar i li van donar roba nova. En Vegeta diu que segur que va aprendre alguna tècnica i que per això ha trigat tant a tornar. En Goku ho afirma i diu que va aprendre amb molt d'esforç el Canvi de Lloc Instantani. Llavors en fa una demostració, anant a buscar les ulleres de sol del Follet Tortuga. Llavors li dóna a en Krilin perquè les torni al mestre.

En Ten Shin Han demana on s'han de trobar al cap de tres anys, però com que en Goku no se'n recorda, en Cor Petit ho diu. La Bulma proposa de desfer-se del doctor Gero perquè així no faci als androides i localitzar-lo amb les boles de drac. Però tots excepte en Krilin li diuen que volen lluitar contra els androides. A més, en Goku no ho troba ètic eliminar-lo sense haver fet encara res.

Goku i Gohan a casa

En Goku i en Gohan escoltant l'esbroncada de la Xixi

En Vegeta i els altres comencen a marxar per anar-se a entrenar. En Goku demana a en Cor Petit que vagi a entrenar-se amb ells. Abans de marxar, en Goku li diu a la Bulma que desitja que tingui un fill ben sa. En Yamcha, que encara no havia marxat, ho interpreta com quna indirecta perquè formin una família i es casin.

A la Corporació Càpsula, en Vegeta exigeix al Dr. Brief que li construeixi una sala per augmentar la gravetat fins a x300, ja que sap que en Goku va entrenar-se en una gravetat x100. A casa d'en Goku, la Xixi està enfadada perquè en Goku vol entrenar-se amb en Gohan i ella vol que el nen estudiï. Diu que el més important són els estudis d'en Gohan i, quan en Goku li dóna un copet a l'esquena i li diu que deu fer broma, l'envia volant a través de la paret, no controla gaire la seva força. Al final, la dona hi accedeix, però després en Gohan s'haurà de posar a estudiar. Tots els Guerrers Z comencen els seus entrenaments respectius.

Vegeta entrenant a gravetat x300

En Vegeta entrenant-se en una gravetat x300

En Yamcha està entrenant-se a la Corporació Càpsula, mentre es pregunta com s'ho està fent en Vegeta per suportar una gravetat 300 vegades superior a la de la Terra a la nau espacial de la Corporació Càpsula. El terrícola va a espiar-lo i se sorprèn del duríssim entrenament que està fent el Saiyan.
Nau destrossada

La nau destrossada

A la nit, en Yamcha decideix entrar a la nau per entrenar-se ell també, però és incapaç de suportar aquella gravetat tan abrumadora. A causa de la gravetat, en Vegeta, quan continua l'entrenament i rep ferides. Al final, allibera tanta energia d'una enrabiada que fa esclatar la nau. El Saiyan sobreviu, però queda molt debilitat i la Bulma s'encarrega de curar-lo i vetllar-lo.

En un altre lloc, en Goku, en Gohan i en Goku segueixen entrenant-se. En Vegeta, mentre es recupera, té un malson on hi apareixen en Trunks del Futur i en Goku, transformats en superguerrers, però ell no és capaç d'atrapar-los. Llavors, té un record de quan era petit, on el seu pare li diu que ell serà el més fort. Quan es desperta, veu com la Bulma s'ha adormit en una taula propera. Llavors, ell s'aixeca encara ferit i va a entrenar-se a la nau reparada, però aquest cop amb una gravetat x400.

Ràpidament, passen els tres anys i arriba el dia que els va dir en Trunks del Futur. En Goku, en Gohan i en Cor Petit es dirigeixen al lloc de trobada.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori