Fandom

Bola de Drac Wiki

Monstres indetectables! Apareixen els androides!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 気配を持たぬ2人組! 人造人間、あらわる
Nom ROM Kehai o Motanu Futari-gumi! Jinzōningen, Arawaru
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 30 de maig de 2010
Estrena CAT 8 de desembre de 2011
Monstres indetectables! Apareixen els androides! (気配を持たぬ2人組! 人造人間、あらわる, Kehai o Motanu Futari-gumi! Jinzōningen, Arawaru) és l'episodi 59 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 8 de desembre de 2011.

ResumEdit

Guerrers Z esperant androides.jpg

Els Guerrers Z esperant l'aparició dels Androides

En Goku, en Gohan i en Cor Petit van cap a la illa que els va dir en Trunks del Futur i pel camí es troben en Krilin. Allà es troben en Yamcha i en Ten Shin Han i també la Bulma amb un nadó. Pensen que és d'en Yamcha, però aquest els diu que no i que s'enduran una sorpresa. En Goku, "misteriosament" endevina que el pare és en Vegeta i que el nadó es diu Trunks.

La Bulma es sorprèn de que en Goku sapiga qui és el pare i a més endevini com es diu el nadó, però el guerrer diu que "ha sigut casualitat". En Cor Petit demana on és en Vegeta, però la Bulma els diu que no viuen junts però que segur que vindrà, ja que s'ha estat entrenant molt per aquest dia.

En Yamcha empalat per l'A-20.png

En Yamcha empalat per un dels androides

Ja passa de l'hora que va dir en noi del futur i els androides no apareixen. En Yajirobai arriba i dóna a en Goku mongetes màgiques, però no es queda a lluitar. Llavors, marxa amb la seva nau i de cop explota. Veuen que hi ha alguna cosa al cel i que aterren a la ciutat. S'estranyen perquè no desprenen energia i per això decideixen anar a buscar-los a la ciutat per separat, mentre en Goku es lamenta no haver demanat una foto dels androides a en Trunks per així reconeixe'ls

No aconsegueixen trobar-los i, mentrestant, aquests comencen a sembrar el caos. En Gohan ha anat a rescatar en Yajirobai. En Yamcha és el primer que els troba però, quan vol avisar als altres, però un d'ells l'agafa per la boca i comença a absorbir-li l'energia, a més d'empalar-lo per l'estómac. Un camió petrolier s'acosta i per no atropellar-los gira el volant i s'estavella contra una gasolinera, fent que exploti. Tots veuen l'explosió i comencen a anar cap allà.

Laser ulls A-20.jpg

L'A-20 destruïnt la ciutat amb el làser d'ulls

L'energia d'en Yamcha està sent absorbida per l'A-20. En aquell moment, en Ten Shin Han, en Cor Petit, en Krilin i en Goku arriben i veuen al seu amic i als androides. Encara és viu, per això en Krilin se l'endú per donar-li una mongeta màgica. L'A-20 no enten com sabien que apareixarien allà, però no obté resposta i es preparen per lluitar. En Goku diu que hi ha massa gent innocent i que vagin a un lloc on no hi hagi ningú. Llavors, l'androide destrueix part de la ciutat matant als civils amb rajos des dels seus ulls, ja que d'aquesta manera tindran un lloc on "no hi hagi ningú".
Krilin s'endú Yamcha.png

En Krilin s'endú en Yamcha

Enfurismat, en Goku l'ataca i fa caure el barret que l'androide duu, revelant que se li veu el cervell.

Mentrestant, en Yamcha ha estat curat i veu amb els altres les destrosses que els androides han causat. Llavors, l'A-20 diu que els seguiran a un altre lloc i anomena en Goku pel seu nom, sorprenent-lo, igual que també anomena als altres. Tots marxen i el grup d'en Krilin ho veuen. En Yamcha els diu que han d'anar-los a avisar de que els androides poden absorbir l'energia.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori