FANDOM

Batalla decisiva al planeta d'en Kaito!
Goku vs. el Déu de la Destrucció Bills!
Episodi 5 (BDS)
Informació
Nom JAP 界王星の決戦!悟空VS破壊神ビルス
Nom ROM Kaiōkai no Kessen! Gokū VS Hakaishin Birusu
Manga "La derrota d'en Goku"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 2 d'agost de 2015
Batalla decisiva al planeta d'en Kaito! Goku vs. el Déu de la Destrucció Bills! (界王星の決戦!悟空VS破壊神ビルス, Kaiōkai no Kessen! Gokū VS Hakaishin Birusu) és l'episodi 5 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Bills, Whis, Goku i Kaito

En Bills i en Whis amb en Kaito i en Goku

En Bills ha arribat al planeta d'en Kaito, mentre en Goku és amagat dins les restes de la casa, però el Déu de la Destrucció el descobreix i li pregunta al Saiyan si sap què és el Superguerrer Déu, però no ell ni en Kaito n'han sentit a parlar.

En Bills es pregunta com en Goku va poder derrotar en Freezer fins que recorda que pot transformar-se en superguerrer. En Bills decideix anar a la Terra a veure en Vegeta, però en Goku li demana si pot lluitar contra ell. En Bills diu que mai havia escoltat una petició com aquella durant els seus milions d'anys de vida. Llavors en Goku es transforma en superguerrer i demana al seu rival si ha de contenir-se per evitar ferir-lo.

Goku SG3 vs Bills Super

En Goku en tercer nivell contra en Bills

Comença el combat i en Bills esquiva fàcilment tots els atacs del seu rival. Llavors en Goku va fins al segon nivell, però tampoc és capaç de tocar al Déu. Li demana perquè no l'ataca, però en Bills li diu que no és necessari. En Goku li llança un kamehameha, però el Déu l'atura amb un sol dit i llavors el Saiyan decideix pujar fins al tercer nivell.

Planeta Kaito i Goku derrotat

L'estat del planeta d'en Kaito després de la lluita

En Bills s'impressiona una mica per el poder mostrat i decideix aturar els cops en lloc d'esquivar-los. És capaç d'aturar-los tots i anima al seu rival a transformar-se i ser més fort, però en Goku no té més transformacions. Decebut, en Bills decideix acabar el combat i, amb dos simples cops, derrota en Goku.

En Whis i en Bills van cap a la Terra a veure en Vegeta, que ha anat fins al vaixell on es fa la festa de la Bulma. En Kaito es posa en contacte amb el Saiyan per informar-lo dels fets, mentre en Goku es recupera i es pregunta si pot arribar al nivell esmentat per en Bills a base d'entrenament.

NavegacióEdit