FANDOM

En Son Goku mor! Només queda una oportunitat!
Episodi 5 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟空死す! ラストチャンスは一度だけ
Nom ROM Gokū Shisu! Rasuto Chansu wa Ichido dake
Contrapart al manga "L'últim recurs d'en Son Goku!!!"
"Adéu, Son Goku"
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga d'en Raditz
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 24 de Maig de 1989
Estrena català 23 d'octubre de 1991
En Son Goku mor! Només queda una oportunitat! (悟空死す! ラストチャンスは一度だけ, Gokū Shisu! Rasuto Chansu wa Ichido dake) és l'episodi 5 de Bola de Drac Logo BDZ. Es va estrenar en català el 23 d'octubre de 1991.

ResumEdit

Gohan enrabiat

En Gohan enrabiat

En Gohan està molt enrabiat i trenca la càpsula Espacial d'en Raditz, sorprenent al propi Raditz i en Cor Petit. En Goku li diu al seu fill que fugi, però aquest està tan irat que no sent res. En Raditz, fent servir el seu rastrejador, llegeix que el nivell de força és de 1.307 unitats, més força de la que té ell, i per aquest motiu comença a senir pànic.

En Gohan es llança a l'atac i dóna un potent cop de cap al mig del pit d'en Raditz, deixant-lo ferit. Llavors, el nen va al costat del seu pare, mentre en Raditz comença a sentir-se aclaparat, tot i que es manté dret i vol matar en Gohan. En Goku li diu al seu fill que fugi, però aquest està massa espantat. En Raditz llegeix el nivell de força d'en Gohan: ha disminuït enormement, fins a 1a unitat. En Raditz dóna una puntada al seu nebot, enviant-lo lluny i deixant-lo inconscient.

Gohan ataca Raditz

En Gohan atacant en Raditz

En Raditz s'acosta fins en Gohan i es prepara per matar-lo. Llavors, el guerrer de l'Espai revel·la que és la primera vegada que el fereixen tant greument. Quan en Raditz és a punt de donar el cop fatal, en Goku l'agafa per l'esquena, immobilitzant al seu germà i atura l'atac. Llavors, li diu a en Cor Petit que torni a llançar el Makankōsappō, fins i tot si això significa la seva pròpia mort. En Cor Petit, sense dubtar-ho, comença a reunir energia per poder llançar l'atac.

Raditz i Goku travessats

En Goku i en Raditz després de ser travessats pel Makankōsappō

En Raditz prega al seu germà que reconsideri el què està fent, però en Goku l'ignora i el subjecta amb més força. En Cor Petit finalment ha recollit prou energia i llança la tècnica contra en Raditz, travessant als dos germans Saiyans. Tots dos cauen a terra ferits de mort. En Cor Petit s'acosta a en Raditz dient-li que lamenta que en Goku hagi hagut de sacrificar-se per poder-lo matar.

En Cor Petit li diu a en Raditz que fent servir les Boles de Drac es pot demenar qualsevol desig, fins i tot tornar els morts a la vida. En Raditz, fent servir el seu rastrejador, envia aquesta informació als seus dos companys saiyans. Llavors, li diu a en Cor Petit que aquells dos són més forts que ell i que segurament vindran a la Terra al cap d'un any per fer servir les boles de drac. En Raditz comença a riure com un boig i en Cor Petit, furiós, el mata.

Vegeta i Nappa aparició 1

Els companys d'en Raditz s'assabenten de la seva mort

Lluny de la Terra, els companys d'en Raditz, en Vegeta i en Nappa escolten la informació d'en Raditz i s'assabenten de les boles de drac. Llavors, quan en Vegeta diu d'anar fins a aquell planeta, en Nappa li demana si vol ressuscitar en Raditz, però ell li diu que vol desitjar la vida eterna. Llavors, pugen a les seves càpsules espacials i comencen el seu viatge cap a al Terra. Mentrestant, la Bulma, el Follet Tortuga i en Krilin arriben al lloc de la batalla just a temps per despedir-se d'en Goku.

Quan aquest mor, el seu cos comença a desapareixer i en Cor Petit els diu que allò és obra del Totpoderós.

NavegacióEdit

Saga d'en Raditz
"Apareix un mini Son Goku. Sóc en Son Gohan!" · "El guerrer més poderós de tots els temps és el germà del Son Goku!" · "Aquí el tenim! Aquest és l'equip més fort de la Terra!" · "L'as a la màniga d'en Cor Petit! En Son Gohan és un ploramiques!" ·

"En Son Goku mor! Només queda una oportunitat!"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori