FANDOM

Supervivència salvatge!
Una nit de lluna plena desperta el Gohan!
Episodi 5 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 荒野のサバイバル! 月夜が悟飯を呼び覚ます
Nom ROM Kōya no Sabaibaru! Tsukiyo ga Gohan o Yobisamasu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc dels Sayans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 3 de maig de 2009
Estrena CAT 23 de setembre de 2011
Supervivència salvatge! Una nit de lluna plena desperta el Gohan! (荒野のサバイバル! 月夜が悟飯を呼び覚ます, Kōya no Sabaibaru! Tsukiyo ga Gohan o Yobisamasu) és l'episodi 5 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 23 de setembre de 2011.

ResumEdit

Gohan Ozaru

En Gohan transformat en Ozaru

El primer repte que en Cor Petit proposa a en Son Gohan és sobreviure sis mesos tot sol entre animals salvatges. Si aconsegueix trobar la manera de fer-ho, voldrà dir que pot arribar a ser un gran guerrer. Després d'un període de temps tot sol en una muntanya, Gohan veu la lluna plena. Això fa que es transformi en un gran simi.
Cor Petit destrueix lluna

En Cor Petit destruint la lluna

Com que veu que en Son Gohan és incontrolable i que la base de la seva transformació és la lluna, dedueix que els altres guerrers de l'espai també poden transformar-se. Per tant, decideix destruir la lluna. Això fa que en Gohan torni al seu estat normal. Llavors, per prevenció, li arranca la cua, per després donar-li roba i una espasa. Finalment, marxa a entrenar-se.

Mentrestant, la Bulma ha aconseguit reparar el rastrejador d'en Raditz. Llavors, en Yajirobai arriba per comunicar-los que ell, en Krilin, en Yamcha en Ten Shin Han i en Chaoz han estat convocats al Palau de Déu per entrenar-se amb el Totpoderós. Més tard, la Xixi arriba i s'assabenta de la mort del seu marit i d'on és en Son Gohan, mentre en Goku continua avançant pel camí de la serp.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori