FANDOM

L'enemic invencible! En Son Goku contra l'androide 19!
Episodi 60 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 内なる敵との挟み撃ち!? 孫悟空VS人造人間19号
Nom ROM Uchi-naru Teki to no Hasami-Uchi!? Son Gokū tai Jinzōningen Jūkyū-gō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 6 de juny de 2010
Estrena CAT 9 de desembre de 2011
L'enemic invencible! En Son Goku contra l'androide 19! (内なる敵との挟み撃ち!? 孫悟空VS人造人間19号, Uchi-naru Teki to no Hasami-Uchi!? Son Gokū tai Jinzōningen Jūkyū-gō) és l'episodi 60 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 9 de desembre de 2011.

ResumEdit

En Goku, en Cor Petit, en Ten Shin Han i els androides van fins aun lloc sense habitants per lluitar, mentre en Krilin dóna una mongeta màgica a en Yamcha. Quan aquest revel·la que els androides poden absorvir energia, ell amb en Krilin i en Gohan van a avisar als altres.

Mentrestant, els androides revel·len a en Goku que ells són el resultat d'anys d'investigació duts a terme perl doctor Gerp, fent servir robots d'espionatge en miniatura per analitzar les tècniques de lluita d'en Goku i els seus cmpanys, amb l'intenció de venjar-se d'en Goku per haver destruït l'Exèrcit de la Cinta Vermella.

En Goku es transforma en superguerrer i comença a lluitar contra l'A-19. Però el saiyan mica en mica va perdent l'avantantge, sobretot quan l'androide absorveix l'energia del Kame Hame Ha d'en Goku. En Gohan s'adona de que el seu pare comença a trobar-se malament, ja que el virus del cor li està afectant sis mesos més tard del que s'havia previst. En Goku cada vegada està més debilitat, i l'A-19 ho aprofita i es disposa a absorvir l'energia que li queda a en Goku.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori