Fandom

Bola de Drac Wiki

Segur que guanyaré, diu en Son Goku, després d'empassar-se la bola de drac de les quatre estrelles

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 絶対勝つぞ!四星球を食った悟空
Nom ROM Zettai Katsu zo! Suushichu o kuta Goku
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc dels Dracs Malignes
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Ens desfarem del present amb una metralleta rovellada
Estrena JAP 29 d'octubre de 1997
Estrena CAT 10 d'abril de 1999
Segur que guanyaré, diu en Son Goku, després d'empassar-se la bola de drac de les quatre estrelles (絶対勝つぞ!四星球を食った悟空, Zettai Katsu zo! Suushichu o kuta Goku) és l'episodi 61 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Vegeta vs Omega.jpg

En Vegeta ataca al drac Maligne

En Vegeta culpa a en Goku de que haguessin estat fent el pallasso mentre estaven fusionats, però en Goku li diu que la meitat de la culpa es seva. En Vegeta està enrabiat perquè s'hauran de tornar a fusionar. En Goku li demana si hi ha algun problema, si és molt arriscat, però el que enrabia a en Vegeta és que haurà de repetir aquelles poses que segons ell, són ridícules. Llavors, el Drac d'una estrella els ataca, ja que vol impedir que es tornin a fusionar. En Goku perd la bola de quatre estrelles, però quan el drac és a punt de menjar-se-la, aconsegueix recuperar-la. Llavors, per evitar que el drac l'aconsegueixi, decideix empassar-se-la ell mateix, cosa que aconsegueix amb molt d'esforç.
Goku i Vegeta intent de fusió.png

En Goku i en Vegeta fracassen fent la fusió

El poder del drac tot i faltar-li una bola de drac, és enorme, i els dos superguerrers de quart nivell no tenen res a fer contra ell. A més, amb tants atacs, no tenen temps de dur a terme la dansa de la fusió. En Son Goten no aguanta la situació i vol anar a ajudar-los, però el seu germà li diu que s'aturi. El drac diu que matarà un d'ells, per així els sigui impossible fusionar-se.

Goku bola de drac al front.png

En Goku amb la bola de drac al front

En un dels atacs, en Goku xoca contra els vidres d'un edifici, que cauen a terra esmicolats. Llavors, ell cau a prop i veu que és reflexat des dels diversos fragments del vidre. S'adona que l'única manera d'aconseguir enganyar al drac i fer la fusió és fent servir la multiplicació d'imatge. Amb això aconsegueixen enganyar al drac i finalment aconsegueixen completar tots els passos de la fusió, però, sorprenentment, no es fusionen. En Goku ho atribueix a que en Vegeta no ha estirat els dits en l'últim moment, però això no és cert. El motiu real, tal com s'adona en Trunks, és perquè en Goku li queda molt poca energia, insuficient per dur a terme la fusió.

El drac es burla d'ells, dient que els deixa que ho tornin a intentar. Els superguerrer no desaprofiten l'ocasió, però aquest cop també fallen, ja que en Goku torna al seu estat original a causa de que se li ha acabat l'energia. Llavors, de cop i inexplicamblement, la bola de drac de quatre estrelles apareix al front d'en Son Goku.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori