FANDOM

El rescat d'en Son Goku: apareix l'últim aliat
Informació
Nom JAP 悟空を救え!最後の味方登場
Nom ROM Goku o Sukue!! Saigo no Mikata Tojo
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc dels Dracs Malignes
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Ens desfarem del present amb una metralleta rovellada
Estrena JAP 5 de novembre de 1997
Estrena CAT 11 d'abril de 1999
El rescat d'en Son Goku: apareix l'últim aliat (悟空を救え!最後の味方登場, Goku o Sukue!! Saigo no Mikata Tojo) és l'episodi 62 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Omega i Nuova Shenron.png

L'Omega Shenron i en Nuova Shenron

El drac d'una estrella és a punt d'atacar. Tots estan sorpresos perquè la bola de drac de quatre estrelles acaba d'apareixer al front d'en Goku. Finalment, en Goku se n'adona de què passa, però no li dóna importància. Finalment, el drac ataca amb una bola d'energia i en aquell moment, la bola surt del front d'en Goku, apareix el drac de quatre estrelles i desvia l'atac.

El drac ja no és noble com abans, a causa de l'energia negativa que hi ha dins del cos del drac d'una estrella i que ha contaminat la bola i amb ella el drac. En Vegeta es llança a l'atac, però no és capaç de fer-li res a causa de l'increïble velocitat del drac. Llavors, comença a atacar a en Goku. El noi intenta tornar-s'hi amb un kamehameha. Quan el drac del sol es disposa a rematar en Goku, el noi s'aixeca, llança un kamehameha contra el drac d'una estrella i el drac del Sol fa el mateix. Resulta que gràcies a l'energia positiva del cos d'en Goku, el drac de quatre estrelles s'ha purificat una mica, just per poder recuperar el seny.

Omega Shenron vs Nuova Shenron.png

L'Omega atacant en Nuova

El Drac del sol atrapa al drac d'una estrella i crea una enorme Bola de Foc, que s'eleva pels aires, amb els dos dracs a dins. El drac no pot escapar-se de la bola de cap de les maneres, ja que si ataca la bola, pot crear una potent explosió. Com que al final no ataca, el Drac del Sol prepara un atac i, des de fora, en Goku veu com explota la bola. Llavors, el drac de quatre estrelles, que és viu, aterra. En Goku va fins a ell per felicitar-lo, però el drac es disculpa amb ell i comença a esquerdar-se.

Omega amb trossos de Nuova.png

L'Omega Shenron amb trossos d'en Nuova enganxats

De dins, surt el Drac d'una estrella, altre cop amb totes les boles en el seu poder. El drac ha aconseguit salvar-se fent servir el poder de posseir altres cossos del Drac de set estrelles. Amb això, va enviar les boles de drac cap al de quatre estrelles, per fer-se amb el seu cos. Llavors, el seu cos va explotar, donant pas a una enorme explosió.

En Goku està enfurismat, però no és capaç de fer-li cap mena de mal al drac. A més, en Vegeta, perd la transformació del quart nivell i sense la màquina d'ones Blutz, que està espatllada, no la pot recuperar. El drac, burlant-se d'ells, el demana qui vol ser el primer de morir.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori