Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Goku s'acosta ràpidament! Hem d'escapar de les mans d'en Freezer!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Son Goku s'acosta ràpidament!
Hem d'escapar de les mans d'en Freezer!
Informació
Nom JAP 悟空が大接近! フリーザの包囲網をぶち破れ
Nom ROM Goku ga Daisekkin! Furiza no Houimou wo Buchiyabure
Contrapart al manga "La setena bola de drac"
"Les aterradores Forces Especials d'en Gine"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 19 de setembre de 1990
En Son Goku s'acosta ràpidament! Hem d'escapar de les mans d'en Freezer! (悟空が大接近! フリーザの包囲網をぶち破れ, Goku ga Daisekkin! Furiza no Houimou wo Buchiyabure) és l'episodi 62 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Forces Especials vs Gohan, Krilin i Vegeta.png

Les Forces Especials troben en Vegeta, en Krilin i en Gohan

En Freezer ordena a les Forces Especials trobar les boles de drac i capturar en Vegeta. Llavors utilitzen els seus rastrejadors i detecten al Saiyan juntament amb dues altres forces, però en Freezer els diu que només són dos terrícoles febles. Abans de marxar a complir la missió, les Forces Especials fan escalfament davant del seu senyor.

Mentrestant, en Vegeta, en Krilin i en Gohan corren contrarellotge per unir les boles de drac i fer en Vegeta immortal per poder lluitar amb èxit contra les Forces Especials. A l'espai, en Goku és a pocs minuts de distància de Namek.

Al planeta, en Vegeta, en Krilin i en Gohan han reunit les boles de drac, però a l'últim moment en Krilin dubta i això permet a les Forces Especials trobar-los amb les boles. En Gohan està gairebé petrificat de por en notar els nivells de potència dels mercenaris i en Krilin s'enfada amb si mateix per no escoltar en Vegeta. En un intent de separar les boles de drac de nou, en Vegeta llança la que està a les seves mans lluny del grup. No obstant, en el temps que tarden en Gohan i en Krilin en girar-se per seguir la trajectòria de la bola, en Burter ja l'ha recuperat.

Krilin i Gohan preparació per lluitar.png

En Krilin i en Gohan es preparen per lluitar

A l'adonar-se que no tenen cap possibilitat de fugir, en Vegeta diu a en Krilin que destrueixi la seva Bola de Drac. Un cop més, els seus intents d'aturar les Forces Especials són frustrats quan en Guldo utilitza els seus poders psíquics per congelar momentàniament el temps i recuperar la bola. Llavors en Recoome, en Jeice, en Burter i en Guldo juguen a pedra-paper-tisores per decidir qui lluitarà contra qui. Finalment, en Reccome aconsegueix el "premi" de lluitar contra en Vegeta, mentre en Guldo haurà de lluitar contra en Gohan i en Krilin. El Capità Gineu se'n va amb les boles de drac, mentre en Guldo, en Krilin i en Gohan es preparen per lluitar el primer combat.

Els dos terrícoles augmenten el seu poder al màxim, sorprenent a les Forces Especials pel fet que estaven amagant el seu poder.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori