Fandom

Bola de Drac Wiki

Un combat d'un minut! La maniobra de distracció d'en Vegeta!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Un combat d'un minut!
La maniobra de distracció d'en Vegeta!
Informació
Nom JAP 勝負は1分間 ベジータ命懸けの時間稼ぎ!
Nom ROM Shōbu wa Ippunkan Bejīta Inochigake no Jikan Kasegi!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 26 de març de 2016
Un combat d'un minut! La maniobra de distracció d'en Vegeta! (勝負は1分間 ベジータ命懸けの時間稼ぎ!, Shōbu wa Ippunkan Bejīta Inochigake no Jikan Kasegi!) és l'episodi 62 (160 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 26 de març de 2016.

ResumEdit

Vegeta cop de puny a Buu.png

En Vegeta atacant en Buu

El combat centre en Goku i en Buu segueix, i cada vegada és més intens. Alguns dels atacs deixen a trossos a en Buu, que després de cadascun es regenera i està com nou. En Goku mica en mica es va quedant sense energia i sense recursos i ja no sap com atacar al monstre.
Vegeta vs Buu Petit.png

En Vegeta contra en Buu Petit

En Vegeta va fins a en Goku i li diu que ell s'encarregarà de distreure'l, mentre en Goku acumula energia per llavors atacar a en Buu i matar-lo. En Goku diu que aquell era el seu pla, però que li fa falta un minut, al que en Vegeta accedeix a donar-li aquest temps. En Goku l'adverteix de que no torni a morir-se, ja que si ho fa deixarà d'existir per sempre i no el podran ressuscitar.

Buu escanya Vegeta.png

En Vegeta sent estrangulat per en Buu

En Vegeta comença a atacar amb múltiples boles d'energia, mentre en Goku va acumulant poder. Però cap dels atacs fa res al monstre, que es regenera i ataca a en Vegeta durament, però aquest, per molts cops que rep, torna a aixecar-se. Al final, en Buu, comença a escanyar-lo i a electrocutar-lo, mentre en Goku, estranyament, no és capaç d'acumular energia.

Lluny d'allà, en Kibitoshin diu que tornarà al Planeta dels Kaioshins a ajudar als dos Saiyans, igual com vol fer en Dende, però l'Antic Kaioshin els convenç de que no hi vagin.

En Buu, segueix jugant amb en Vegeta, estampant-lo contra muntanyes i donant-li cops de puny. Quan és apunt de rematar-lo, en Satan desafia a en Buu i el monstre es dirigeix a atacar-lo.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori