Fandom

Bola de Drac Wiki

Un truc o supermàgia? En Gurd s'enrabia!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 超魔術かトリックか!? Mr.グルドが怒ったぞ!
Nom ROM Chomajutsu ka Torikku ka!? Mr. Gurudo ga Okotta zo!
Contrapart al manga "El poder d'en Força Animal"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 26 de setembre de 1990
Un truc o supermàgia? En Gurd s'enrabia! (超魔術かトリックか!? Mr.グルドが怒ったぞ!, Chomajutsu ka Torikku ka!? Mr. Gurudo ga Okotta zo!) és l'episodi 63 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Guldo paralitza el temps.png

En Gurd paralitzant el temps

En Gurd, en Krilin i en Gohan comencen a lluitar. El primer moviment el fan els terrícoles, que llancen unes boles d'energia cap al seu rival. Aquest, atura el temps i fuig corrents, adonant-se que els dos nois ja han volat a un altre lloc i que són ràpids. Llavors deixa anar l'aire, ja que és així com atura el temps i tot torna a la normalitat. En Recoome està impressionat, dient que aquells dos són més durs del què es pensava i que són capaços d'augmentar la seva força sense canviar de forma. En Jeice fa broma dient que en Vegeta té amics graciosos. El saiyan també està sorprès de que els dos nois s'hagin fet tant forts des de que van lluitar a la Terra.

El combat va seguint, amb en Krilin i en Gohan atacant i en Gurd aturant el temps cada vegada que és a punt de rebre l'atac. No obstant, al membre de les forces especials cada vegada li costa més aguantar la respiració i aturar el temps a causa del seu sobrepes.

Guldo paralitza Gohan i Krilin.jpg

En Gurd paralitza en Gohan i en Krilin

Els membres de les forces especials diuen al seu company que si no és capaç de derrotar a aquells dos el faran fora del grup, però en Gurd promet que els matarà. Llavors, executa el seu atac més mortífer, amb el qual deixa paralitzats als seus dos rivals però sense aturar el temps. En Krilin i en Gohan intenten alliberar-se de la tècnica del seu enemic, però no se'n surten. Llavors, comença a atacar-los amb trossos de roca, cops de puny, pessigades, ... Llavors amb la telepatia arranca un arbre, li treu les fulles i en talla una part del tronc, de forma que quedi l'extrem en forma de punxa. Es disposa a matar en Krilin, però llavors en Vegeta apareix per darrere seu i li talla el cap, deixant a tothom sorprès.

Vegeta decapita Guldo.png

En Vegeta decapita en Gurd

El cap d'en Gurd protesta dient que no és just, que ha fet trampa i que no s'hi havia de ficar al combat. Insulta en Vegeta dient-li que és un mico estúpid i llavors el saiyan destrossa el cap del seu rival en trossets amb un atac d'energia. Els dos nois agraeixen al saiyan que els hagi salvat, però en Vegeta els diu que tenia les seves raons per matar-lo, que simplement ha aprofitat el moment per atacar-lo i que a partir de llavors ho hauran de fer millor si volen sobreviure. En Jeice i en Burter estan irats per la mort del seu company, ja que ara hauran de buscar una nova coreografia de combat. Llavors, comencen a jugar a pedra-paper-tisora per decidir qui ha de lluitar.

A l'espai, en Goku es prepara per al combat, mentre en Freezer està esperant que les Forces Especials li portin les boles de drac i en Krilin, en Gohan i en Vegeta es preparen per lluitar contra el següent adversari.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori