FANDOM

A la caça del doctor Gero!
La descoberta del laboratori amagat!
A la caça del doctor Gero!La descoberta del laboratori amagat!
Informació
Nom JAP 追撃! ドクター・ゲロ... 謎の研究所を探せ!
Nom ROM Tsuigeki! Dokutā Gero... Nazo no Kenkyūjo o Sagase!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 27 de juny de 2010
Estrena CAT 14 de desembre de 2011
A la caça del doctor Gero! La descoberta del laboratori amagat! (追撃! ドクター・ゲロ... 謎の研究所を探せ!, Tsuigeki! Dokutā Gero... Nazo no Kenkyūjo o Sagase!) és l'episodi 63 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 14 de desembre de 2011.

ResumEdit

Quan la pols s'ha dissipat, s'adonen que l'A-20 ha fugit i suposen que planeja arribar al laboratori per activar a l'A-17 i l'A-18. Mentrestant, després de l'atac, en Trunks ha aconseguit salvar la seva mare i ell mateix de nen i repren en Vegeta per no protegir la seva família.

En Vegeta li diu que la seva família no li importa, que només vol saber on ha anat l'A-20, però no és capaç de veure'l. Quan aterra, el Trunks petit es posa a plorar i la Bulma li diu que l'ha espantat amb la seva cara d'enfadat. Llavors, la Bulma revela que aquell androide era el Dr Gero, que pel què sembla s'ha convertit ell mateix en androide.

Llavors, decideixen anar a trobar el seu laboratori, per destruïr als androides abans no siguin activats. En Vegeta els diu que allò és de covards i marxa a buscar al laboratori per enfrontar-s'hi i demostrar la seva superioritat. En Trunks intenta aturar-lo, però no ho aconsegueix.

La Bulma es sorprèn de que aquell noi hagi dit "pare" a en Vegeta i llavors en Cor Petit finalment descobreix la veritat de l'origen de Trunks amb la resta del grup i que el noi és en realitat en Trunks provinent del futur. Mentre Gohan i Krilin es sorprenen al assabentar-se'n, la Bulma està alleujada de que quan el seu fill sigui gran no s'assemblarà al seu pare en caràcter.

Llavors, marxen a buscar el Laboratori del Dr. Gero, que es rumoreja que és a les muntanyes. Acorden que si el troben incrementin el seu poder fins al màxim per alertar als altres. En Cor Petit, en Ten Shin Han i en Krilin es separen, mentre en Gohan duu la Bulma, el seu fill i en Yajirobai fins a casa per seguretat. Buscant, en Krilin troba al doctor i és atacat per aquest, però quan nota que en Cor Petit s'acosta, el deixa anar i fuig.

Mentrestant, en Goku continua intentant curar-se de la seva malaltia amb els medicaments que li va donar en Trunks.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori