Fandom

Bola de Drac Wiki

El salvatge Reecome! És dolent, brutal i extravagant

1.857pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 猛攻リクーム!! 悪くて強くてとんでもない奴
Nom ROM Moui Rikūmu!! Warukute Tsuyokute Tondemonai Yatsu
Contrapart al manga "La velocitat d'en Vegeta"
"En Vegeta es desespera"
"En Frízer triomfant"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 24 d'octubre de 1990
El salvatge Reecome! És dolent, brutal i extravagant (猛攻リクーム!! 悪くて強くてとんでもない奴, Moui Rikūmu!! Warukute Tsuyokute Tondemonai Yatsu) és l'episodi 64 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Vegeta ataca Recoome.jpg

En Vegeta atacant en Recoome

En Vegeta es prepara per lluitar contra el següent membre de les forces especials, en Recoome. Aquest diu que lluitarà només contra en Vegeta, però que si en Krilin i en Gohan volen ajudar al Saiyan poden fer-ho. En Jeice es queixa dient que el seu company s'emporta tota la diversió. En Vegeta comença augmentant el seu poder, sorprenent al seus enemics. A continuació comença a atacar al seu enemic amb molta fúria, per llavors rematar-lo amb una ona d'energia.

No obstant, en Recoome s'aixeca com si res, cosa que enrabia encara més en Vegeta. En Krilin diu que no seran capaços de derrotar als seus enemics. Mentre, el Capità Gineu està duent les boles de drac a en Freezer, mentre el tirà analitza el planeta i arriba a la conclusió que no se'n pot aprofitar res i que será millor destruir-lo un cop tingui les boles de drac.

Recoome derrota Krilin.jpg

En Recoome derrota en Krilin

El combat entre en Recoome i en Vegeta segueix, amb el primer donant poderosos cops i el segon atacant i esquivant ràpidament, però sense ser capaç de ferir al seu rival, ni tant sols quan li dispara un raig d'energia a boca de canó. En krilin diu a en Gohan que encara que arribi a temps en Goku, no serà capaç de fer-hi res, de manera que no hi tenen res a perdre i decideixen lluitar contra el brutal Recoome. Ataquen al seu rival quan aquest es disposava a acabar amb en Vegeta. En Goku mentrestant, cada vegada és més a prop de Namek i no trigarà a arribar, només uns minuts.

En Recoome està irat i demana als seus companys si pot matar als dos mocosos, al què en Burter i en Jeice hi accedeixen a canvi d'una setmana d'esmorzar. En Vegeta es queixa a en Gohan per haver-lo salvat, ja que haurien d'haver aprofitat per atacar en Recoome quan tenia la guàrdia baixa. En aquells moments, en Reccome ataca en Krilin, al qual derrota d'una potent puntada. En Krilin es disculpa amb en Gohan per deixar-lo sol i li diu que fugi per salvar-se, però el fill d'en Goku decideix quedar-se a lluitar i impedir que faci més mal al seu amic ferit. Els membres de les Forces Especials se'n riuen d'ell mentre es prepara per lluitar tot sol ja que en Vegeta està malferit i esgotat..

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori