FANDOM

El número 17 i el número 18! Els androides es desperten!
Informació
Nom JAP 17号と18号、そして...! 目覚める人造人間たち
Nom ROM Jūnana Gō to Jūhachi Gō, Soshite...! Mezameru Jinzōningen-tachi
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 11 de juliol de 2010
Estrena CAT 15 de desembre de 2011
El número 17 i el número 18! Els androides es desperten! (17号と18号、そして...! 目覚める人造人間たち, Jūnana Gō to Jūhachi Gō, Soshite...! Mezameru Jinzōningen-tachi) és l'episodi 64 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 15 de desembre de 2011.

ResumEdit

El Dr Gero finalment ha arribat a seu laboratori, amb en Krilin perseguint-lo. Llavors, el noi augmenta el seu poder, per alertar als altres i poc després en Ten Shin Han, en Cor Petit, en Vegeta i en Trunks arriben fins on és ell. Llavors, decideixen entrar al laboratori.

A dins del laboratori, el Dr Gero ja ha despertat a l'A-17 i l'A-18. Tot i que al principi semblen obedients, ràpidament el duo demostrar la seva independència quan l'A-17 destrueix el comandament a distància del doctor, per assegurar-se de que no pot desactivar-los en cas que desobeir les seves ordres. L'A-18 s'adona que dins d'un tanc hi ha l'A-16 i intenta activar-lo. El Dr Gero intenta aturar-la, dient-li que és un model artificial considerat un fracàs pel pròpi doctor.

Mentrestant, en Vegeta ha rebentat la porta, fent que tots vegin com l'A-17 mati al Dr Gero, arrencant-li el cap i després aixafant-li. En un acte de desesperació, en Trunks llança un Canó Buster als androides, amb l'esperança de destruir l'A-16 abans de que l'activin. Però tot i que destrueix el laboratori, el tanc on hi ha l'A-16 queda intacte, així com els dos androides. Llavors, l'A-18 activa a l'A-16 i el trio marxa, sense fer-els ni cas, a buscar en Goku per matar-lo. Però pel camí son interceptats per en Vegeta. L'A-18 insta a l'A-16 a que lluiti, però ell ho rebutja, de manera que decideix lluitar ella mateixa contra el superguerrer.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori