Fandom

Bola de Drac Wiki

Una cara dolça i superpoders? L'Androide 18 contra el Vegeta!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Una cara dolça i superpoders?
L'Androide 18 contra el Vegeta!
Informació
Nom JAP かわいい顔で超パワー!? 18号VSべジータ
Nom ROM Kawaī Kao de Chō Pawā!? Jūhachi Gō tai Bejīta
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 18 de juliol de 2010
Estrena CAT 16 de desembre de 2011
Una cara dolça i superpoders? L'Androide 18 contra el Vegeta! (かわいい顔で超パワー!? 18号VSべジータ, Kawaī Kao de Chō Pawā!? Jūhachi Gō tai Bejīta) és l'episodi 65 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 16 de desembre de 2011.

ResumEdit

En Vegeta està decidit a enfrontar-se als androides tant sí com no, i comença un combat terrible contra l'A-18. Els dos intercanvien nombrosos cops i semblen força igualats d'entrada, però ràpidament l'androide adquireix avantatge. Llavors, en Trunks, en Krilin, en Ten Shin Han i en Cor Petit arriben, però l'A-17 els diu que si ells intervenen al combat, ell també hi intervindrà.

A-18 derrota Vegeta.png

L'A-18 trencant el braç a en Vegeta

El combat continua i en Vegeta és apallissat fins a l'extrem de que l'A-18 trenca el seu braç d'una puntada de peu. En Trunks es llança a salvar-lo, però l'A-17 l'atura. Els altres Guerrers Z excepte en Krilin també hi intervenen, però tots són derrotats amb una facilitat abrumadora, deixant-los al caire de la mort.

Llavors, els androides marxen, tot i que en Krilin els prega que abandonin el seu objectiu. L'A-17 li diu que no ho faran, ja que buscar en Goku i matar-lo és el seu joc. Abans de marxar, l'A-18 s'acosta a en Krilin, que està aterrit, i li fa un petó a la galta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori