Fandom

Bola de Drac Wiki

Una força fora del normal! En Son Goku, el guerrer de l'espai de la llegenda!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Una força fora del normal!
En Son Goku, el guerrer de l'espai de la llegenda!
Informació
Nom JAP ケタ外れの強さ!! 伝説の超サイヤ人孫悟空
Nom ROM Ketahazure no Tsuyosa!! Densetsu no Supa Saiyajin Son Gokuu
Contrapart al manga "L'extraordinari Son Goku"
"Un superguerrer!?"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 7 de novembre de 1990
Una força fora del normal! En Son Goku, el guerrer de l'espai de la llegenda! (ケタ外れの強さ!! 伝説の超サイヤ人孫悟空, Ketahazure no Tsuyosa!! Densetsu no Supa Saiyajin Son Gokuu) és l'episodi 66 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku arriba a Namek.png

En Goku després d'aterrar a Namek

En Goku finalment ha aterrat a Namek. En Recoome, en Burter i en Jeice es pregunten qui acaba d'arribar i pensen que deuen ser alguns namekians. En Krilin, estés a terra, se sent alleujat ara que en Goku ha arribat. En Goku detecta els dos éssers més poderosos de Namek, en Freezer i en Gineu i es pregunta per què no pot sentir poders d'en Gohan i en Krilin, fins que s'adona que amb prou feines són vius. En Goku es dirigeix a tota velocitat cap a l'escenari del combat amb molta confiança, gràcies a la seva formació amb gravetat x100.
Goku cop a Recoome.png

En Goku derrota en Recoome

Goku derrota Recoome.png

En Goku amb en Recoome derrotat

En Burter i en Jeice es sorprenen de la velocitat d'en Goku. El Saiyan intenta despertar en Gohan, però està a les portes de la mort i no respon. Llavors, el seu pare li dóna una mongeta màgica i els membres de les forces especials es sorprenen de que en Gohan es recuperi tant de pressa. Llavors cura en Krilin de la mateixa manera i li llegeix la ment per esbrinar tot el que ha passat fins aquell moment. S'adona que gràcies a en Vegeta, en Gohan i en Krilin són vius, de manera que li dóna al saiyan la última mongeta màgica.

Lluny d'allà, la Bulma contacta amb el seu pare i li pregunta on és en Goku. Tot i les advertències d'en Krilin i en Gohan, en Goku s'encara per lluitar contra en Recoome, que es disposa a utilitzar el seu cop més poderós, però en Goku, abans de que pugui acabar de preparar-se, l'estaborneix d'un precís cop de colze a l'estómac. En Burter i en Jeice creuen que ha estat sort, ja que quan fan servir els seus rastrejadors veuen que el poder d'en Goku és de només 5.000 unitats. En Vegeta però no es deixa enganyar i sap que en Goku ha utilitzat el seu poder durant un segon per tal d'estabornir al seu rival i llavors tornar-lo a reduir. Sorprès, en Vegeta pensa que en Goku s'ha convertit en un superguerrer.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori