FANDOM

Una altra màquina del temps? La Bulma revela el misteri!
Informació
Nom JAP もう1つのタイムマシン!? ブルマが知らせたミステリー
Nom ROM Mō Hitotsu no Taimu Mashin!? Buruma ga Shiraseta Misuterī
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 8 d'agost de 2010
Estrena CAT 20 de desembre de 2011
Una altra màquina del temps? La Bulma revela el misteri! (もう1つのタイムマシン!? ブルマが知らせたミステリー, Mō Hitotsu no Taimu Mashin!? Buruma ga Shiraseta Misuterī) és l'episodi 67 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 20 de desembre de 2011.

ResumEdit

En Trunks explica als altres que si tornés al passat amb la màquina del temps i destruís els androides podria salvar el món del futur, però en el món actual, on els androides ja han començat a actuar, no canviaria res de res.

Més tard, la Bulma rep una trucada telefònica i l'informen de que han trobat una màquina extranya i que l'interlocutor li sembla que és d'un dels productes de la Corporació Càpsula. Llavors, li envien una fotografia per fax, on veu que l'extranya màquina és molt semblant a la Màquina del Temps en la que va viatjar en Trunks. Llavors, la Bulma informa en Trunks del que ha descobert i els dos hi van amb en Gohan.

Màquines del temps.png

En Trunks, en Gohan i la Bulma investiguen la màquina del Temps misteriosa

Un cop hi arriben, en Trunks treu la seva màquina del temps i descobreix que són idèntiques, gràcies a la paraula "esperança" (HOPE!) que la Bulma va escriure a la màquina del temps. Quan el noi investiga la màquina, descobreix que fa quatre anys que aquesta va arribar a la Terra. A dins, hi troben un ou molt extrany.

Al Palau de Déu, el Totpoderós s'adona que el mal que notava des de fa quatre anys no era per culpa dels androides, sinó que era pel monstre que va arribar amb la màquina del temps. Per culpa d'aquesta amenaça, el Totpoderós podria decidir unir-se finalment a en Cor Petit.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori