Fandom

Bola de Drac Wiki

El monstre es posa en acció... El cop del supernamekià!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP そして怪物が動き出す... 出撃! 超ナメック星人だ!
Nom ROM Soshite Kaibutsu ga Ugokidasu... Shutsugeki! Sūpā Namekku-seijin da!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 15 d'agost de 2010
Estrena CAT 21 de desembre de 2011
El monstre es posa en acció... El cop del supernamekià! (そして怪物が動き出す... 出撃! 超ナメック星人だ!, Soshite Kaibutsu ga Ugokidasu... Shutsugeki! Sūpā Namekku-seijin da!) és l'episodi 68 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 21 de desembre de 2011.

ResumEdit

Cèl·lula imperfecte.png

Apareix el monstre

En Trunks, en Gohan i la Bulma estan investigant l'altra màquina del temps quan en Gohan s'adona que hi ha una closca extranya, a més de trobar una espècie de pell d'un insecte gegantí. De tornada a casa, la Bulma veu per les notícies com s'informa de la desaparició de milers de persones a la Ciutat de Ginger, de les quals només en queda la roba.

El Totpoderós veu amb horror la mort de les persones i és aquest fet el que fa decidir-lo a fusionar-se amb en Cor Petit. Aquest exigeix saber què està passant, però Déu li diu que un cop es fusionin adquirirà els seus coneixements i finalment, els dos namekians es fusionen en un de sol. Després de la fusió, en Cor Petit comenta que "ell no és ni en Cor Petit ni el Totpoderós, sinó que és un namek el nom del qual ha caigut en l'oblit."

Llavors, sense perdre temps, marxa del Palau de Déu i es dirigeix a la Ciutat de Ginger. Quan hi arriba, un silenci sepulcral és amo de la ciutat, a més de robes escampades per tot arreu. Llavors, al notar la presencia del Namekià, el monstre surt de les ombres per enfrontar-s'hi.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori