Fandom

Bola de Drac Wiki

Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku?

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Quina força tan increïble!
Has vist tot el poder d'enSon Goku?
Quina força tan increïble!Has vist tot el poder d'enSon Goku?
Informació
Nom JAP 凄まじい迫力!! 見たか, 悟空のフルパワー
Nom ROM Susamajii Hakuryoku!! Mita ku, Gokuu no Furu Pawa
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 28 de novembre de 1990
Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? (凄まじい迫力!! 見たか, 悟空のフルパワー, Susamajii Hakuryoku!! Mita ku, Gokuu no Furu Pawa) és l'episodi 69 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

En Vegeta ha fugit del camp de batalla ja que creu que com que en Goku i en Gineu tenen la mateixa força, es mataran l'un a l'altre. Llavors, només cal que ell elimini a en Gohan i en Krilin després d'obtenir la contrassenya de les boles de drac per a continuació aconseguir la immortalitat i eliminar en Freezer. Mentrestant, en Gohan i en Krilin decideixen anar a buscar el Radar del Drac de la Bulma, ja que creuen que els pot fer falta.

Goku vs Gineu.jpg

En Gineu contra en Goku

En Goku i en Gineu inicien el seu combat tant bon punt en Vegeta marxa i estan molt igualats, intercanviant cops sense que cap dels dos obtingui avantatge sobre l'altre. Llavors, el capità, fent una de les seves postures, atura el combat i es presenta formalment. En Goku, burlant-se'n, l'imita. En Jeice està content, ja que sembla que el seu capità té la batalla sota control.

Mentrestant, la Bulma està reparant l'aparell per contactar amb la Terra. Llavors, el radar s'engega i la noia s'adona que totes les boles de drac estan juntes i decideix anar-les a buscar, mentre arreu hi ha terratrèmols a causa del combat entre en Goku i en Gineu.

Goku Atac Kaito contra Gineu i Jeice.png

En Goku augmentant el seu poder

El capità està atacant amb totes les seves forces, però en Goku esquiva els atacs. Llavors, en Jeice llança una bola d'energia contra en Goku que el distreu el suficient perquè en Gineu atrapi al seu rival amb un Nelson Complet. En Jeice diu que acabi amb el seu rival, però el capità el deixa anar dient que és el seu combat i que no ha de ficar-si, que aquell rival és cosa seva. En Gineu diu al seu rival que sap que no ha utilitzat totes les seves forces i que si vol guanyar-lo, ho haurà de donar tot. En Goku llavors, decideix mostrar-li el seu poder i comença a executar l'Atac d'en Kaito, augmentant el seu poder enormement.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu
Per fi una confrontació directa! El capità Gineu entra en combat! · Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? · Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià · Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! · Apareix el SuperSheron! Concedeix-me el desig! · Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! · Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori