Fandom

Bola de Drac Wiki

Compte amb les Boles de Drac!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Compte amb les Boles de Drac!
Compte amb les Boles de Drac!
Informació
Nom JAP 真夜中の訪問者たち
Nom ROM Mayonaka no Houmonsha-tachi
Nom ANG Keep an Eye on the Dragon Balls
Contrapart al manga "Compte amb les boles de drac"
"Pla per a un gran robatori"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga de la recerca de les 7 Boles de Drac
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 2 d'abril de 1986
Compte amb les Boles de Drac! (真夜中の訪問者たち, Mayonaka no Houmonsha-tachi) és l'episodi 6 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Els subordinats d'en Pilaf s'acosten a la casa de l'Ulong.jpg

Els subordinats d'en Pilaf s'acosten a la casa de l'Ulong

En Yamcha i en Puar persegueixen al trio per tal de poder-se venjar d'en Goku. Mentrestant, el noi, la Bulma i l'Ulong s'aturen a passar la nit en una casa-càpsula que té el porquet. Els subordinats d'en Pilaf també són allà, ja que volen col·locar una bomba a la casa.
En Goku li explica a l'Ulong l'història de les boles de drac.jpg

En Goku li explica a l'Ulong la història de les boles de drac

Mentre la noia va a prendre's un bany, en Goku explica a l'Ulong la història de les Boles de Drac. En Yamcha vol segrestar la Bulma, però la veu mentre s'està dutxant i el noi es sobresalta. A més, el bandit escolta a en Goku explicar que quan es reuneixin les set boles de drac es podrà demanar un desig. Per aquest motiu, vol robar-les, per demanar al drac que li façi passar la vergonya quan veu a les dones. Llavors, a la casa, la Bulma ja ha acabat el seu bany, però haurà de dormir despullada perquè l'Ulong no té cap pijama de la seva talla. Llavors, el porquet li dóna un suc a ella i a en Goku. El suc porta un somnífer que fa que immediatament tinguin son.

En Puar transformat en Goku i l'Ulong en la Bulma.jpg

En Puar transformat en Goku i l'Ulong en la Bulma

L'Ulong puja a l'habitació de la Bulma, mentre en Yamcha i en Puar entren a la casa. En Puar es transforma en Goku per convèncer als altres de que surtin a fora i així en Yamcha pugui robar les boles de Drac. L'Ulong, que és a l'habitació de la Bulma, es transforma en ella perquè en "Goku" no el descobreixi. A continuació, en Yamcha puja a l'habitació de la Bulma i se la troba despullada, quedant-se esglaiat.
La caravana queda destrossada després de l'atac d'en Yamcha.jpg

La caravana queda destrossada després de l'atac d'en Yamcha

Al matí, tothom es desperta i l'Ulong els explica que el bandit va ser-hi allà a la nit. La Bulma, com que no té roba neta, s'ha de posar un vestit de conilleta que l'Ulong té. Mentrestant, en Shuu i la Mai posen la bomba a la casa.

En Yamcha els hi regala un cotxe.jpg

En Yamcha els hi regala un cotxe

Quan reprenen el seu camí, en Yamcha torna a perseguir-los i amb un míssil punxa una de les rodes i els exigeix les boles de drac. Llavors, el bandit i en Goku lluiten i aquest cop en Goku guanya, de manera que acaben fugint. Mentrestant, els subordinats d'en Pilaf entren a la casa destrossada pensant-se que la bomba ja ha fet explosió, però acaba explotant amb ells a dints. En aquell moment, en Yamcha torna fins on hi ha en Goku i companyia, es disculpa amb ells i els hi regala un cotxe que porta un localitador.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori