Fandom

Bola de Drac Wiki

No feu enrabiar al Déu de la Destrucció! La festa d'aniversari amb sobresalts

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

No feu enrabiar al Déu de la Destrucció!
La festa d'aniversari amb sobresalts
Informació
Nom JAP 破壊神を怒らせるな!ドキドキ誕生パーティー
Nom ROM Hakaishin o Okoraseru na! Doki-Doki Tanjō Pātī
Manga "La derrota d'en Goku"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 16 d'agost de 2015
No feu enrabiar al Déu de la Destrucció! La festa d'aniversari amb sobresalts (破壊神を怒らせるな!ドキドキ誕生パーティー, Hakaishin o Okoraseru na! Doki-Doki Tanjō Pātī) és l'episodi 6 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Dones festa Bulma.png

La Sra. Brief, l'A-18, la Xixi i la Bulma a la festa

En Goku ha estat curat per en Kaito i vol anar a la Terra, però en Kaito li diu que no hi vagi. En Goku diu que intentarà fer-li cas. Mentre, a la festa de la Bulma, tots s'ho estan passant bé, menjant, parlant i jugant. En Vegeta també és al vaixell i tem l'arribada del Déu de la Destrucció. Finalment, aquest arriba amb en Whis i qual el veu, en Vegeta recorda que ja 'havia conegut molts anys enrere, quan en Bills va visitar el Planeta Vegeta i va obligar al Rei Vegeta a que li servis menjar i li portés un bon coixí, però el rei no va complir amb els requisits i va ser apallissat pel Déu de la Destrucció, amb un Vegeta de nen presenciant-ho tot.
Vegeta troba Whis i Bills.png

En Vegeta troba en Bills i en Whis

Ja al present, en Bills demana informació sobre el Superguerrer Déu, quan la Bulma arriba i es presenten com a amics d'en Vegeta i la dona els convida a la festa. En molts moments sembla que el Déu de la Destrucció pot enfadar-se, però per sort en Vegeta aconsegueix calmar-lo. Malauradament, en Trunks i en Goten estaven fent una guerra d'aigua i mullen en Bills. Aquest s'enrabia, però en Vegeta aconsegueix calmar-lo pescant un pop gegant i cuinant ell mateix boles de pop que tan van agradar al Déu quan les va tastar.

Buu ataca Bills.png

En Buu ataca en Bills

En Whis demana al seu senyor si ha tastat el pudin i van a buscar el que té en Buu, però aquest no els en dóna i se'ls menja tots. En Buu ho argumenta que com que ell és molt fort ha de menjar molt. Els dos s'enrabien i en Buu ataca en Bills, sense fer-li res. Llavors el Déu derrota fàcilment al Majin i espanta en Vegeta, que creu que s'ha acabat tot.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori