FANDOM

El final del camí de la serp! La prova estranya del déu Kaito!
Informació
Nom JAP 辿り着いた終点!界王様のおちゃめな試練
Nom ROM Tadori Tsuita Shūten! Kaiō-sama no Ochame na Shiren
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 10 de maig de 2009
Estrena CAT 26 de setembre de 2011
El final del camí de la serp! La prova estranya del déu Kaito! (辿り着いた終点!界王様のおちゃめな試練, Tadori Tsuita Shūten! Kaiō-sama no Ochame na Shiren) és l'episodi 6 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 26 de setembre de 2011.

ResumEdit

Sis mesos han passat des que en Son Gohan es transformés amb la plena lluna, i des d'aleshores ha esdevingut molt més hàbil per sobreviure al desert. Per tant, en Cor Petit, decideix a començar a entrenar el nen ell mateix.

Mentrestant, en Goku ha aconseguit arribar al final del camí de la serp, on hi ha el planeta del Déu Kaito. Allà hi troba un mico i es pensa que és el déu, però només és la seva mascota. En Goku demana a en Kaito que l'entreni, però aquest li exigeix com a condició que li expliqui un acudit per fer-lo riure. Després d'aconseguir-ho, li diu que la seva primera tasca de l'entrenament serà atrapar a en Bombolla, el mico, una tasca gens fàcil, ja que la gravetat del planeta és 10 vegades superior a la de la Terra. Amb aquest entrenament, serà capaç de millorar la seva força i la seva velocitat. Només falten 158 dies per l'arribada dels dos guerrers de l'espai.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori