Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Gohan professor. La Videl aprèn a volar

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 悟飯が先生! ビーデルの舞空術入門
Nom ROM Satoru Meshi ga Sensei! Bīderu no Mai Sora Jutsu Nyūmon
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Saiyaman
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 18 de gener de 2016
En Son Gohan professor. La Videl aprèn a volar (悟飯が先生! ビーデルの舞空術入門, Satoru Meshi ga Sensei! Bīderu no Mai Sora Jutsu Nyūmon) és l'episodi 6 (104 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 18 de gener de 2016.

ResumEdit

Videl amb Gohan Saga buu.png

En Gohan ensenya a la Videl com controlar el poder

En Son Gohan comença a ensenyar els secrets de l'art de volar a en Son Goten i a la Videl. Els diu que han d'aprendre a controlar la força, però la noia no sap a què es refereix, de manera que en Goten li fa una demostració destrossant una roca amb un atac de ki, deixant sorpresa la Videl. Com que en Goten ja sap controlar l'energia en Gohan es centra en la Videl i li ensenya a concentrar-se i a dominar l'energia.
Goku entrenant amb peses.jpg

En Goku entrenant-se amb peses de 10 tones

Arriba l'hora de dinar i la Xixi comença a veure amb bons ulls la Videl quan s'assabenta que és d'una família rica, que tenen cuiner personal i una casa de cinquanta habitacions. La dona sorprèn a tothom quan demana quan es casaran el seu fill i la noia. Reprenen la classe i la noia aconsegueix crear una petita esfera de força entre les mans.

Mentrestant, a l'Altre Món, en Goku s'està entrenant amb peses, duent dues tones a cada cama i a cada braç, cosa que deixa sorprès al Kaito del Sud, que havia anat allà de visita amb un guerrer, en Papoi. En Kaito demana a en Goku que es posi més pes, 10 tones a cada pesa. Però a canvi, l'autoritza a transformar-se en superguerrer. El Rei del Sud li transforma les peses per aquestes més pesants i, quan veu que en Goku es mou amb normalitat després d'haver-se transformat en superguerrer, marxa capcot igual que el seu guerrer, que creia que era el més fort.

A la Terra, continua l'entrenament per volar. La Videl està frustrada perquè no se'n surt. Al final però, aconsegueix elevar-se uns centímetres, però animant-la, en Gohan la desconcentra. Llavors, la Videl diu que el dia següent tornarà i marxa. Abans però, en Gohan li diu que millor que es talli els cabells, causant l'enrabiada de la noia perquè creia que l'estava piropejant.

Trunks superguerrer.png

En Trunks transformant-se en superguerrer

A la Corporació Càpsula, en Vegeta i en Trunks s'entrenen en una sala amb la gravetat 150 vegades la normal. El fill pateix molt per moure's de manera que es transforma en superguerrer, sorprenent al seu pare. Llavors, en Vegeta li diu que l'ataqui i que si el toca el durà al parc. En Trunks aconsegueix tocar-lo, però en Vegeta s'hi torna instintivament.

Al Palau de Déu, en Cor Petit també està entrenant-se, igual que l'A-18 i en Krilin a la Kame House. El dia següent, en Goten i en Gohan estan entrenant-se quan la Videl, amb el cabell curt, arriba per seguir rebent classes de vol.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori