FANDOM

Mateu l'escàpol del Cèl·lula! En Son Goku torna a l'acció!
Episodi 71 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 神出鬼没のセルを討て! ついに復活、孫悟空!
Nom ROM Shinshutsu-Kibotsu no Seru o Ute! Tsui-ni Fukkatsu, Son Gokū!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 5 de setembre de 2010
Estrena CAT 26 de desembre de 2011
Mateu l'escàpol del Cèl·lula! En Son Goku torna a l'acció! (神出鬼没のセルを討て! ついに復活、孫悟空!, Shinshutsu-Kibotsu no Seru o Ute! Tsui-ni Fukkatsu, Son Gokū!) és l'episodi 71 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 26 de desembre de 2011.

ResumEdit

Després de que en Cor Petit s'hagi acabat d'explicar, en Vegeta se'n va volant dient que vol superar el poder d'un Superguerrer. En Trunks i en Krilin van al Laboratori del Dr. Gero per destruïr l'embrió d'en Cèl·lula, per tal de que no neixi en la seva línia de temps, mentre en Cor Petit i en Ten Shin Han busquen en Cèl·lula.

En Trunks i en Krilin arriben al laboratori destrossat i sota una pila de runes que destrossen amb una bola d'energia troben una escala que duu a un laboratori subterrani, on hi ha el superordinador i l'incubadora d'en Cèl·lula, amb la larva d'aquest a dints. Buscant, descobreixen els plànols de l'A-17 i llavors destrueixen el laboratori. A continuació, en Krilin va a dur els plànols a la Corporació Càpsula, mentre que en Trunks decideix anar a entrenar amb en Vegeta.

En Krilin dóna els plànols a la Bulma i aquesta li diu que amb el seu pare buscaran un punt feble per aturar als androides. En Krilin marxa i de camí a la Kame House es troba en Cèl·lula, que és a punt d'absorvir unes persones. En Krilin les salva i utilitza la Mossegada del Sol perquè puguin fugir, però l'androide es recupera ràpid i els persegueix, ja que els humans van amb avioneta. Quan sembla que en Krilin no podr¡a salvar-se, en Cor Petit i en Ten Shin Han arriben i en Cèl·lula els nota, fugint i amagant la seva energia perquè no el puguin localitzar.

Tres dies més tard, a les notícies segueixen informant sobre els assassinats d'en cèl·lula. Mentrestant, a la Kame House, la Xixi sent un terrabastall, i quan va a l'habitació d'en Goku aquest no hi és. Llavors, mira per la finestra i veu en Goku entrentant (era el que causava el soroll), totalment recuperat. Li diu que ja sap què està passant perquè ha lelgit la ment dels que el naven a veure i que ha de superar el poder d'un Superguerrer i que sap un lloc on provar-ho, abans d'anar a enfrontar-se a en Cèl·lula.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori