Fandom

Bola de Drac Wiki

La superació dels límits de superguerrer de l'espai! La sala de l'esperit del temps!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La superació dels límits de superguerrer de l'espai!
La sala de l'esperit del temps!
Informació
Nom JAP 超サイヤ人を超えろ! いざ、精神と時の部屋へ
Nom ROM Sūpā Saiyajin o Koero! Iza, Seishin to Toki no Heya e
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 12 de setembre de 2010
Estrena CAT 27 de desembre de 2011
La superació dels límits de superguerrer de l'espai! La sala de l'esperit del temps! (超サイヤ人を超えろ! いざ、精神と時の部屋へ, Sūpā Saiyajin o Koero! Iza, Seishin to Toki no Heya e) és l'episodi 72 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 27 de desembre de 2011.

ResumEdit

Totalment recuperat, en Goku és conscient que caldrà convertir-se en molt més que un superguerrer de l'espai si volen derrotar els seus enemics. Llavors, utilitza el Canvi de Lloc Instantani i va amb en Gohan a veure en Vegeta i en Trunks. Els convenç de que vagin amb ell al Palau de Déu, on hi ha un lloc per entrenar-se.

Els explica que a la Sala de l'Esperit del Temps, un dia del món exterior equival a un any a dins la sala i que només hi poden entrar dues persones alhora, de manera que tal com havien acordat, en Vegeta i en Trunks i entraran primers. Quan hi entren, en Trunks queda sorprès per l'enorme grandària que té.

Després de passar la nit, al dia següent els androides arriben a la Kame House i demanen per en Goku. En Cor Petit es nega a dir-els-hi i els repta, de manera que ell i l'A-17 marxen a una illa pròxima i comencen a lluitar, molt igualats.

Mentrestant, al Palau de Déu, en Vegeta i en Trunks són a punt de sortir de la sala, mentre en Goku es pregunta si realment és possible anar més enllà d'un simple superguerrer.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori