Fandom

Bola de Drac Wiki

Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 大誤算!! ギニューがカエルになっちゃった
Nom ROM Dai Gosan!! Ginyu ga Kaeru ni Natchatta
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 23 de gener de 1991
Gran commoció! En Gineu es converteix en granota! (大誤算!! ギニューがカエルになっちゃった, Dai Gosan!! Ginyu ga Kaeru ni Natchatta) és l'episodi 74 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku atrapa granota.jpg

En Goku atrapant la granota

En Vegeta es llança en picat per acabar amb el seu enemic i en Gineu ho aprofita per intentar canviar-li el cos. En Goku se n'adona i per això s'interposa al raig, per tal de recuperar el seu cos, aconseguint-ho amb èxit. Llavors, en Gineu decideix canviar-li el cos a en Vegeta.

El príncep dels guerrers intenta acabar amb el seu rival i comença a atacar-lo, però això fa content al Capità Gineu, ja que com més ferot quedi el seu cos, menys podrà fer en Vegeta quan li hagi canviat el cos. Llavors, en Vegeta llança el seu rival enlaire i el capità ho aprofita per llançar el seu atac. Per sort, una granota passa prop d'en Goku i aquest l'agafa i la interposa entre el raig de la tècnica de canvi de cos, quedant en Gineu atrapat dins del cos de l'amfibi.

Entrant a la nau amb Goku.jpg

En Gohan i en Krilin duent en Goku a dins la nau

En Vegeta vol eliminar-lo, però en Goku li diu que no ho faci, ja que ara no pot fer mal a ningú, a la qual cosa ell hi excedeix. En Goku està molt malferit i en Vegeta diu que podria eliminar-los en aquell moment, però en Goku sap que no ho farà, ja que encara els necessita. Llavors, els diu que entrin a la nau espacial amb en Goku. En Krilin i en Gohan dubten de les intencions del Saiyan, però en Goku els diu que confin en ell, ja que vol curar-lo.

Mentrestant, en Freezer i en Nail segueixen lluitant, mentre en Vegeta dóna armadures noves de combat a en Krilin i en Gohan. En Vegeta està esgotat i els diu que en uns 50 minuts en Goku estarà curat, per això en Krilin decideix anar a veure el Venerable Ancià, per obtenir la contrassenya de les boles de drac.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu
Per fi una confrontació directa! El capità Gineu entra en combat! · Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? · Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià · Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! · Apareix el SuperSheron! Concedeix-me el desig! · Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! · Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori