FANDOM

Més que un superguerrer de l'espai!
El Vegeta s'enfronta al Cèl·lula!
Més que un superguerrer de l'espai!El Vegeta s'enfronta al Cèl·lula!
Informació
Nom JAP 超サイヤ人を超えた! 不敵なべジータ、セルを討つ
Nom ROM Sūpā Saiyajin o Koeta! Futeki na Bejīta, Seru o Utsu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 17 d'octubre de 2010
Estrena CAT 3 de gener de 2012
Més que un superguerrer de l'espai! El Vegeta s'enfronta al Cèl·lula! (超サイヤ人を超えた! 不敵なべジータ、セルを討つ, Sūpā Saiyajin o Koeta! Futeki na Bejīta, Seru o Utsu) és l'episodi 77 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 3 de gener de 2012.

ResumEdit

Dirigits per en Popo, en Goku i en Gohan entren a la Sala de l'Esperit del Temps per començar el seu entrenament. En Gohan queda sorprès pel lloc on es troben, mentre en Goku li explica les característiques de la sala.

Vegeta SGA.png

En Vegeta Superguerrer Ascendit

Mentrestant, en Cèl·lula continua destruint illes, amb l'esperança de trobar l'A-16 i l'A-18 i poder absorbir a aquesta última per assolir la perfecció del cos. Llavors, inesperadament, en Vegeta i en Trunks del Futur arriben fins on és el bio-androide. Aquest es pensa que en Vegeta i en Trunks volen lluitar alhora contra ell, però el príncep dels Guerrers de l'Espai diu que en Trunks només és un espectador. Llavors, comença a acumular energia, tanta que en Ten Shin Han i en Cor Petit la noten des del Palau de Déu. En Vegeta segueix acumulant poder i els seus músculs comencen a augmentar de volum. Llavors, finalment, es transforma en un Superguerrer Ascendit.

A continuació, comença a propinar una pallissa a en Cèl·lula, mentre en Krilin segueix buscant a l'A-18 per desactivar-la amb el comandament de la Bulma.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori