FANDOM

En Cèl·lula a un pas de la mort! Krilin, destrueix l'A18!
Episodi 78 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP セル怒涛の悔しがり! クリリン、18号を破壊せよ
Nom ROM Seru Dotō no Kuyashigari! Kuririn, Jūhachi Gō o Hakai se yo
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 24 d'octubre de 2010
Estrena CAT 4 de gener de 2012
En Cèl·lula a un pas de la mort! Krilin, destrueix l'A18! (セル怒涛の悔しがり! クリリン、18号を破壊せよ, Seru Dotō no Kuyashigari! Kuririn, Jūhachi Gō o Hakai se yo) és l'episodi 78 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 4 de gener de 2012.

ResumEdit

En Goku segueix entrenant-se amb en Gohan, que encara està intentant transformar-se en superguerrer. Mentrestant, en Vegeta està apallissant sense esforç en Cèl·lula i cada cop està més decebut perquè el seu rival és terriblement fluix. L'androide el maleeix i li diu que si fos capaç d'absorbir l'A-18 i convertir-se en la seva forma perfecta, seria capaç de derrotar en Vegeta fàcilment, encara que aquest estigués transformat en Superguerrer Ascendit.

En Cèl·lula llavors intenta persuadir en Vegeta, dient-li que aturin el combat per tal de que ell pugui absorbir a l'A-18, per així arribar a la seva forma perfecta i poder donar-li un combat digne del príncep dels Guerrers de l'Espai.

No gaire lluny del combat, en Krilin, que per fi a localitzat a l'A-18, és conscient que si en Cèl·lula l'absorbeix aconseguirà la perfecció del cos i tothom morirà, es debat entre destruir l'androide o perdonar-li la vida. Finalment decideix no destruir l'A-18 amb el controlador d'aturada d'emergència perquè sent pena per ella, ja que abans era un ésser humà i també perquè ella anteriorment li havia fet un petó.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori