FANDOM

Com t'atreveixes a tocar la meva Bulma!
La furiosa mutació d'en Vegeta?!
Episodi 7 (BDS)
Informació
Nom JAP よくもオレのブルマを!ベジータ怒りの突然変異!?
Nom ROM Yokumo Ore no Buruma o! Bejīta Ikari no Totsuzenhen’i!?
Manga "La ira d'en Beerus"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 23 d'agost de 2015
Com t'atreveixes a tocar la meva Bulma! La furiosa mutació d'en Vegeta?! (よくもオレのブルマを!ベジータ怒りの突然変異!?, Yokumo Ore no Buruma o! Bejīta Ikari no Totsuzenhen’i!?) és l'episodi 7 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Ten, Cor Petit i A-18 ataquen Bills

En Ten Shin, en Cor Petit i l'A-18 atacant en Bills

En Bills està enfurismat i no escolta les súpliques d'en Vegeta perquè es calmi. En Buu torna d'on en Bills l'havia enviat enfurismat i es disposa a atacar al Déu, però és tornat a derrotar molt fàcilment. El Déu de la Destrucció es disposa a destruir la Terra i en Goten i en Trunks es fusionen per intentar evitar-ho, però en Gotrunks també és derrotat.
Bills xafa Vegeta

En Bills xafant en Vegeta

En Ten Shin Han, en Cor Petit i l'A-18 també es llancen a l'atac els tres a la vegada però ni tant sols aconsegueixen tocar-lo i són derrotats, mentre en Whis està gaudint del menjar. En Gohan diu que són davant d'un adversari temible i ell es prepara per lluitar. No obstant, és també derrotat quan en Bills fa xocar-lo contra en Buu.

Vegeta enrabiat per Bulma

En Vegeta enrabiat perquè en Bills ha estabornit la Bulma

Orgullós, en Vegeta es transforma en superguerrer i es prepara per lluitar, però el Déu de la Destrucció el paralitza i li xafa el cap després de tirar-lo a terra. Llavors es disposa a acabar amb ell i el Saiyan diu irònicament que és un honor ser destruït pel Déu de la Destrucció. En aquell moment, la Bulma arriba i dóna una bufetada a en Bills, enfadada perquè el Déu ha arruïnat la seva festa d'aniversari. En Bills però respon amb una bufetada cap a la dona, deixant-la estabornida.

En veure-ho, en Vegeta s'enrabia i assoleix un poder enorme, que sorprèn a tots els presents. El Saiyan jura que no perdonarà al Déu de la Destrucció per allò que ha fet.

NavegacióEdit