FANDOM

Dinosaures i supervivència!
L'entrenament ferotge d'en Son Gohan!
Episodi 7 (BDZ)
Informació
Nom JAP 恐竜とサバイバル! 悟飯のツライ修行
Nom ROM Kyōryū to Sabaibaru! Gohan no Tsurai Shugyō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 de juny de 1989
Estrena català 25 d'octubre de 1991
Dinosaures i supervivència! L'entrenament ferotge d'en Son Gohan! (恐竜とサバイバル! 悟飯のツライ修行, Kyōryū to Sabaibaru! Gohan no Tsurai Shugyō) és l'episodi 7 de Bola de Drac Logo BDZ. Es va estrenar en català el 25 d'octubre de 1991.

ResumEdit

Cor Petit entrena Gohan

En Cor Petit preparant en Gohan

En Cor Petit deixa en Gohan en una zona desèrtica, dient-li que tornarà a buscar-lo al cap de sis mesos per ensenyar-li a lluitar i que, si ell no és capaç de sobreviure pel seu compte, és que no mereix viure i molt menys lluitar.

Mentre en Gohan plora pel seu abandonament a la Terra, en Goku està fent el Camí de la Serp i intenta estalviar una mica de temps saltant seccions senceres de la carretera, que és molt sinuosa, però posa el peu malament en un dels salts i gairebé cau en les profunditats de l'infern que hi ha a sota.

Krilin a casa Goku amb Ox-Satan

En Krilin amb l'Ox-Satan a casa d'en Goku

En un altre lloc, en Krilin es prepara per visitar la casa d'en Goku, on ha de donar la mala notícia a la Xixi sobre el que ha passat amb en Gohan i en Goku, però quan es troba cara a cara directament amb l'Ox-Satan i la seva filla de molt mal geni, no és capaç de donar-els les notícies.

Mentrestant, en Gohan és perseguit per un T-Rex i fuig a refugiar-se en una gran formació rocosa, de la qual no pot baixar de nou. En Cor Petit vigila en secret les activitats del nen.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori