FANDOM

La batalla a gravetat deu vegades superior!
La cursa del Goku contra rellotge!
La batalla a gravetat deu vegades superior! La cursa del Goku contra rellotge!
Informació
Nom JAP 10倍重力と闘え!悟空よ修行はかけっこだ
Nom ROM Jū-bai Jūryoku to Tatakae! Gokū yo Shugyō wa Kakekko da
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 17 de maig de 2009
Estrena CAT 27 de setembre de 2011
La batalla a gravetat deu vegades superior! La cursa del Goku contra rellotge! (10倍重力と闘え!悟空よ修行はかけっこだ, Jū-bai Jūryoku to Tatakae! Gokū yo Shugyō wa Kakekko da) és l'episodi 7 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 27 de setembre de 2011.

ResumEdit

Tres setmanes després d'haver començat l'entrenament, en Goku finalment aconsegueix atrapar a en Bombolla. Llavors, el Déu Kaito li explica el següent desafiament que ha de cumplir: amb un martell que pesa moltíssim ha de colpejar en Gregory, una cuca de llum que es mou molt depressa.

Mentrestant, en Son Gohan i en Cor Petit segueixen entrenant-se durament. El namekià, de mica en mica, li està agafant afecte al petit guerrer. Al Palau de Déu, en Chaoz, en Ten Shin Han, en Krilin, en Yamcha i en Yajirobai també estan entrenant-se de valent. Finalment, i passats uns quants dies, el Totpoderós els diu que ja no tenen res per ensenyar-els-hi, de manera que decideixen anar a seguir el seu entrenament cadascú de forma individual.

Dues setmanes després en Goku aconsegueix el seu objectiu de colpejar en Gregory. Encara queden 108 dies perquè arribin els guerrers de l'espai. En Kaito està sorprès per les habilitats del seu alumne, així que decideix ensenyar-li l'atac d'en Kaito i la bola Genki.

En aquell moment el Follet Tortuga i la Bulma demanen a la Baba quin és el destí de la Terra, però la bola de vidre és incapaç de llegir aquest futur.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori