Fandom

Bola de Drac Wiki

La marea canvia el cop! En Cor Petit, el guerrer que arriba més tard

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La marea canvia el cop!
En Cor Petit, el guerrer que arriba més tard
La marea canvia el cop!En Cor Petit, el guerrer que arriba més tard
Informació
Nom JAP 一気に形勢逆転!! 遅れてきた戦士·ピッコロ
Nom ROM Ikki ni Keisei Gyakuten!! Okure Tekita Senshi Pikkoro
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 6 de març de 1991
La marea canvia el cop! En Cor Petit, el guerrer que arriba més tard (一気に形勢逆転!! 遅れてきた戦士·ピッコロ, Ikki ni Keisei Gyakuten!! Okure Tekita Senshi Pikkoro) és l'episodi 80 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Disc Serra ataca Freezer.png

Els discs serra d'en Krilin ataquen en Freezer

En Freezer segueix torturant en Gohan com a venjança pel seu atac anterior mentre en Vegeta està dubtant si ajudar en Gohan o no. A la nau, en Goku nota la pèrdua d'energia del seu fill i es prepara per sortir de la màquina, però abans de sortir, nota que en Krilin torna a estar amb força. En Krilin ara està curat i dispara un disc destructor a en Freezer tallant-li la cua. El terrícola llança més atacs, però el tirà els esquiva. Llavors, marxa i en Freezer el segueix.

En Krilin intenta guanyar temps i acaba encegant en Freezer amb la Mossegada del Sol. Mentrestant, en Dende cura en Gohan. En Vegeta exigeix saber perquè no li havien dit, però en Krilin, que ha tornat on eren, li diu que no ho sabien, ja que sinó li haurien dit que curés en Goku. En Gohan està ara totalment curat i en Vegeta s'adona que ara aquest és més fort. Llavors, decideixen atacar tots tres alhora en Freezer, que ha tornat, però no són capaços de fer-li mal. Llavors, quan el tirà vol atacar en Gohan, una figura envoltada de llum apareix entre ells. La llum s'aclara i tots es sorprenen de veure en Cor Petit, que ja ha arribat.

Freezer i Cor Petit.png

Freezer contra Cor Petit

En Vegeta es sorprèn de veure'l viu i s'adona de que l'han ressuscitat amb les Boles de Drac. Llavors, qüestiona als seus companys per haver malgastat els desitjos amb un "nyicris com aquell". En Cor Petit diu que lluitarà contra en Freezer tot sol. En Vegeta dubta de les habilitats del namekià, recordant com en Nappa va eliminar-lo quan van anar a la Terra. En Cor Petit diu que s'ocuparà d'en Vegeta després de derrotar en Freezer, mentre que el tirà li diu que marxi mentre encara pot. En Cor Petit però l'ignora i li diu que el derrotarà i venjarà al seu poble.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori