FANDOM

Es gira la truita!
La forma perfecta del Cèl·lula entra en acció!
Episodi 80 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 形勢逆転! 完全体セル、ついに始動
Nom ROM Keisei Gyakuten! Kanzentai Seru, Tsui ni Shidō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 7 de novembre de 2010
Estrena CAT 6 de gener de 2012
Es gira la truita! La forma perfecta del Cèl·lula entra en acció! (形勢逆転! 完全体セル、ついに始動, Keisei Gyakuten! Kanzentai Seru, Tsui ni Shidō) és l'episodi 80 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 6 de gener de 2012.

ResumEdit

A dins la Sala de l'Esperit del Temps, en Gohan incita al seu pare a que l'ataqui sense descans, ja que creu que és la única manera d'aconseguir transformar-se en superguerrer. Llavors, en Goku es transforma en superguerrer i llança un Kamehameha contra el seu fill.

Gohan nen superguerrer

En Gohan transformat en Superguerrer per primera vegada

En Gohan intenta aturar-lo, però mica en mica va sent superat. Llavors, li venen a la ment totes les ocasions en què ell no era valent o prou fort com per protegir als seus amics i, gràcies a aquest sentiment d'auto-odi i la fúria aconsegueix transformar-se en Superguerrer per primera vegada, tot i que breument. En Goku el felicita i suggereix tallar-li els cabells perquè no li molestin, a la qual cosa els dos es posen a riure.
Cèl·lula derrota Krilin

En Cèl·lula derrota en Krilin

En aquell moment, a fora de la sala, en Cèl·lula, que ha aconseguit la seva forma perfecta, està sorprès amb el seu nou poder. En Krilin, trist per la pèrdua de l'A-18 l'ataca, però el bio-androide ni s'immuta i li dóna una potent puntada de peu. En Vegeta, disposat a provar el nou poder d'en Cèl·lula, s'hi enfronta, però ràpidament s'adona que l'androide és molt superior.

Mentrestant, en Trunks del futur cura en Krilin amb una mongeta màgica i s'aparten del terreny de combat. Veient la terribla situació, en Krilin demana a en Trunks que alliberi tot el seu poder, però aquest s'hi nega perquè no vol humiliar el seu pare. Llavors, diu que només intervendrà quan el seu pare ja no sigui conscient de veure que el seu fill l'ha superat, a pesar de que en Vegeta està sent apallissat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori