Fandom

Bola de Drac Wiki

La confiança d'en Cor Petit! Jo seré el que derrotarà en Freezer!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La confiança d'en Cor Petit!
Jo seré el quederrotarà en Freezer!
La confiança d'en Cor Petit!Jo seré el quederrotarà en Freezer!
Informació
Nom JAP ピッコロの自信! フリーザを倒すのはオレだ
Nom ROM Pikkoro no Jishin! Furiza wo Taosu no wa Ore da
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 13 de març de 1991
La confiança d'en Cor Petit! Jo seré el que derrotarà en Freezer! (ピッコロの自信! フリーザを倒すのはオレだ, Pikkoro no Jishin! Furiza wo Taosu no wa Ore da) és l'episodi 81 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cor Petit vs Freezer forma 2.png

En Cor Petit contra en Freezer

En Cor Petit i en Freezer comencen a lluitar i semblen força igualats, sense que cap dels dos aconsegueixi imposar-se a l'altre tot i els potents cops i impactes que reben. Tement per la seva vida, en Vegeta intenta fugir però en Freezer l'intercepta i el llança contra unes roques. En Freezer torna a atacar en Cor Petit i el namekià es burla d'ell ja que no pot tocar-lo. Llavors, li revela que va fusionar-se amb en Nail i que contra els dos junts no té cap possibilitat de guanyar. En Dende, que començava a sospitar que hi havia alguna cosa estranya, s'alegra al sentir que en Nail va sobreviure al seu combat contra en Freezer.
Cor Petit bloqueja atac.jpg

En Cor Petit preparat per bloquejar l'atac d'en Freezer

Llavors, en Cor Petit allibera el seu poder i en Freezer l'ataca amb un feix d'energia, però el namekià li envia de retorn, deixant sorpresos en Gohan, en Krilin i en Vegeta, que creuen que en Freezer ha estat derrotat. Però quan la pols s'esvaeix, es demostra que en Freezer ha bloquejat l'atac en l'últim instant. Sembla ser que la força combinada d'en Cor Petit i en Nail no podrà derrotar al tirà i que en Goku és realment la seva última esperança de guanyar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori