FANDOM

L'últim intent del Vegeta! El Cèl·lula es fa invencible!
Episodi 81 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP ベジータ全力の一撃! しかし高まるセルの恐怖
Nom ROM Bejīta Zenryoku no Ichigeki! Shikashi Takamaru Seru no Kyōfu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 14 de novembre de 2010
Estrena CAT 9 de gener de 2012
L'últim intent del Vegeta! El Cèl·lula es fa invencible! (ベジータ全力の一撃! しかし高まるセルの恐怖, Bejīta Zenryoku no Ichigeki! Shikashi Takamaru Seru no Kyōfu) és l'episodi 81 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 9 de gener de 2012.

ResumEdit

Desesperat per matar en Cèl·lula, en Vegeta recorre a la seva tècnica definitiva, el Final Flash. Mentre el carrega, li diu al seu rival que si és tant perfecte i poderós, provi de rebre l'impacte directe de l'atac. En Trunks s'adona de que el seu pare està provocant l'orgull de guerrer del bio-androide i d'aquesta manera aconsegueix que en Cèl·lula es disposi a rebre l'atac.

Vegeta carrega Final Flash

En Vegeta carregant el Final Flash

Un cop a punt, en Vegeta llança el seu poderós atac, calculant-ho perfectament per no destruïr la Terra però sí impactar en el seu rival. En Cèl·lula durant un instant s'esgarrifa de l'atac, que li ha fet desaparèixer per complet el braç dret. Llavors, en Cèl·lula comença a exclamar que està acabat, que com pot haver-li fet tant de mal aquell atac. En Vegeta es posa a riure, dient que la perfecció tampoc era gran cosa. Però llavors, en Cèl·lula somriu, dient que feia broma i gràcies als gens d'en Cor Petit es regenera el braç perdut.
Trunks Transformant-se

En Trunks ascendint a Ultra Superguerrer

A continuació, d'un cop deixa inconscient en Vegeta i en Trunks aprofita aquesta oportunitat per deixar anar tot el seu poder i arribar fins a la fase d'Ultra Superguerrer. Llavors li diu a en Krilin que quan pugui s'enporti al seu pare lluny.

Comença el combat entre en Cèl·lula i en Trunks. Aquest es deixa colpejar una mica per així poder allunyar l'androide d'en Vegeta i que en Krilin se'l pugui endur a un lloc segur. Un cop han marxat, els dos combatents comencen el seu verdader combat.

Mentrestant, a la Sala de l'Esperit del Temps, en Goku i en Gohan segueixen el seu entrenament, on en Gohan està aprenent a controlar el seu ki correctament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori