FANDOM

En Cèl·lula segresta les emissions de televisió
i anuncia els Jocs d'en Cèl·lula!
En Cèl·lula segresta les emissions de televisió i anuncia els Jocs d'en Cèl·lula!
Informació
Nom JAP テレビが乗っ取られた! セルゲーム会見生放
Nom ROM Terebi ga Nottorareta! Seru Gēmu Kaiken Namahō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 28 de novembre de 2010
Estrena CAT 11 de gener de 2012
En Cèl·lula segresta les emissions de televisió i anuncia els Jocs d'en Cèl·lula! (テレビが乗っ取られた! セルゲーム会見生放, Terebi ga Nottorareta! Seru Gēmu Kaiken Namahō) és l'episodi 83 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 11 de gener de 2012.

ResumEdit

Quan en Krilin i en Vegeta arriben, en Trunks del futur els explica del Torneig Mundial d'Arts Marcials que ha decidit crear en Cèl·lula, els "Jocs d'en Cèl·lula". L'A-16 diu que també vol lluitar i que si poden arreglar-lo, de manera que decideixen dur-lo a la Corporació Càpsula.

Mentre estan a la Kame House en Cèl·lula, que ha anat a uns estudis de televisió, informa de la creació del seu torneig, que es celebrarà al cap de deu dues, i que qui vulgui pot participari, que ell serà l'únic rival a batre. Llavors, afegeix que si ningú és capaç de derrotar-lo, matarà a tota la població de la Terra. Tothom està esgarrifat per la notícia.

Mentrestant, en Goku i en Gohan cada vegada estan fent més progressos en el seu entrenament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori