Fandom

Bola de Drac Wiki

Els vuit millors

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Els vuit millors
Els vuit millors
Informació
Nom Japonès 決定!!8人の勇者たち
Nom Romanitzat Kettei!! Hachinin no Yushatachi
Nom Anglès Then There Were Eight
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 4 de novembre de 1987
Els vuit millors (決定!!8人の勇者たち, Kettei!! Hachinin no Yushatachi) és l'episodi 86 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Goku derrota Rei Chappa.png

En Goku derrota al Rei Chappa

En Goku i el Rei Chappa són cara a cara. El noi aconsegueix donar un cop de puny al seu rival a gran velocitat, cosa que sorprèn tothom. Llavors l'home contraataca, però no és capaç de tocar-lo. Comencen a intercanviar cops, a gran velocitat. En un atac, el Rei Chappa és tombat, però quan s'aixeca fa servir la Tècnica dels Vuit Braços. En Goku salta i tothom creu que ha estat un error, ja que ara el seu rival podrà atacar, però a l'últim moment, en Goku es frena en l'aire amb el seu alè i llavors dóna una puntada al seu adversari, traient-lo fora del ring.

En Goku està content per haver guanyat i en Krilin li diu al seu amic que ha de descansar, ja que deu haver fet servir molta força per derrotar-lo. No obstant, en Goku diu que gairebé no s'hi ha esforçat i que té ganes de lluitar contra guerrers forts com en Yamcha i en Krilin. En Jackie fins i tot té dubtes de si podrà guanyar el torneig. Llavors és el seu torn de lluitar. L'home va rumiant com s'ho podrà fer per derrotar en Goku, ja que és més fort que ell. No obstant, té més experiència que el jove. El seu contrincant, veient que en Jackie no es mou, es llança a l'atac, però el vell el derrota molt fàcilment.

Jackie derrota home ós.jpg

En jackie derrota al seu adversari

Segueixen els combats de la ronda preliminar i tant en Goku, en Krilin, en Jackie i en Yamcha superen els seus combats. Mentre en Ten Shin mira el combat d'en Yamcha, comenta que el noi és fort, però que ell segueix sent superior. En aquells moments s'anuncia una pausa de una hora i mitja. En Goku ràpidament va a buscar menjar, seguit dels seus amics. A fora, l'Ulong, la Bulma, la Launch, en Puar i la Tortuga estan mirant parades. La Launch és en una caseta de tir, però fa servir la seva pistola per tocar els objectius. Llavors exigeix el premi i quan li donen un ós diu que ella vol diners.

Al restaurant, en Goku no para de menjar, mentre els altres clients se'l miren sorpresos. En Krilin li demana que perquè menja tant, però en Jackie contesta que és perquè té encara combats per fer. En Krilin li diu que no es preocupi, ja que passaran a la final. En Jackie els diu que no s'han de confiar i els nois li diuen que sembla el Follet Tortuga donant-els-hi una lliçó. El vell s'excusa dient que al veure gent jove com ells té ganes d'ensenyar-els-hi tot el què sap.

Krilin derrota aligator.jpg

En Krilin derrota al seu rival

Llavors senten soroll de plats trencats i veuen en Ten Shin Han agafant dels cambrers i acusant-lo de molestar. En Yamcha li diu que pari però el noi de tres ulls li diu que no el molesti. Llavors tots dos es preparen per lluitar, però en Jackie hi intervé i els diu que aquell no és lloc per lluitar. En Ten Shin Han marxa amb en Chaos. En aquells moments algú saluda en Jackie. És en Nam i en Goku també s'alegra de veure'l. Diu que ha anat al campionat per lluitar-hi, ara que ja no ha de salvar el seu poble de la sequera. Els informa de que estan en grups diferents, així que durant les eliminatòries no hauran de lluitar.
Nam inconscient.png

En Nam inconscient

Es reprenen les eliminatòries i en Goku, en Jackie, en Krilin i en Yamcha es classifiquen per la ronda final. Llavors escolten algú cridant un metge i veuen en Nam estirat a terra inconscient, derrotat per en Ten Shin Han. En Goku està enfurismat perquè han deixat el seu amic a les portes de la mort. El noi s'hi vol enfrontar, però en Jackie l'atura. A fora, la Bulma s'alegra per ells. S'adonen que el Follet Tortuga no hi és, però poc després arriba i els diu que era entre la multitud i que d'amagat ha pogut seguir les eliminatòries. Felicita als seus deixebles.

Un comentarista anuncia que els vuit finalistes s'han de presentar a la sala d'espera. En Krilin diu a la Bulma que és una llàstima que des d'on són no podran veure el combat bé, però l'Ulong li diu que no es preocupi que la Launch és amb ells. La noia treu la pistola, comença a disparar a l'aire i d'aquesta manera aconsegueixen arribar fins al mur que limita el ring, on hi ha les millors vistes.

MúsicaEdit

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han
El campió de totes les categories · Les eliminatòries · Els vuit millors · En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han · El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials · La lluna plena · La revenja d'en Tao Pai Pai · Una idea genial · En Son Goku contra en Pampuc · Dos rivals de molt talent · Una decisió inesperada · En Son Goku contra en Krilin · Els millors cops d'en Krilin · El combat final · Un atac d'alta volada · Una falsa victòria · L'última oportunitat · La gran final

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori