Fandom

Bola de Drac Wiki

La terrible declaració d'en Freezer! Et guanyaré sense fer servir les mans

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La terrible declaració d'en Freezer!
Et guanyarésense fer servir les mans
La terrible declaració d'en Freezer!Et guanyarésense fer servir les mans
Informació
Nom JAP フリーザ恐怖の宣言! 手を使わずお前を倒す
Nom ROM Furiza Kyofu no Sengen! Te wo Tsukawasu Omae wo Taosu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 8 de maig de 1991
La terrible declaració d'en Freezer! Et guanyaré sense fer servir les mans (フリーザ恐怖の宣言! 手を使わずお前を倒す, Furiza Kyofu no Sengen! Te wo Tsukawasu Omae wo Taosu) és l'episodi 89 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Xixi i companyia a nau espacial.jpg

La Xixi i els altres a punt per anar a Namek

En Freezer, convençut que pot derrotar en Goku, diu que lluitarà contra ell sense fer servir les mans. Però fins i tot així, els dos lluitadors estan igualats. Mentrestant, a la Terra, la Xixi es prepara per anar a Namek amb la nau Espacial de la Corporació Càpsula a buscar en Gohan, juntament amb el Follet Tortuga, en Yajirobai, l'Ulong i en Puar.
Gineu canvi de cos amb Bulma.png

En Gineu canviant el cos a la Bulma

Mentrestant, a Namek, en Goku i en Freezer segueixen lluitant ferotgement. El tirà atrapa en Goku amb la cua, però aquest li agafa i el llança contra unes roques. En un altre lloc, la Bulma va amb la seva motocicleta juntament amb una granota al darrere (en realitat és el Capità Gineu), ja que va veure que aquesta era la més intel·ligent de la colònia de granotes que la van rodejar. Llavors paren per menjar i, quan la granota mostra una intel·ligència d'una persona, la noia construeix un petit aparell per parlar amb ell. Però llavors, gràcies a la seva capacitat de poder parlar de nou, en Gineu fa servir la tècnica del Canvi de Cos i se l'intercanvia amb la Bulma.

Goku cop de puny a Freezer.png

En Goku atacant en Freezer

En Freezer enrotlla amb la seva cua el coll d'en Goku per escanyar-lo, però en Goku, per poder-se alliberar, el mossega amb força. Amb en Freezer distret pel dolor, en Goku l'ataca amb fúria fins que en Freezer contraataca amb un cop de puny. En Goku està content perquè ha obligat al tirà a fer servir les mans, mentre diu que ja és hora de deixar de jugar i posar-se a lluitar seriosament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori