FANDOM

La batalla al màxim nivell! En Son Goku ho dóna tot!
Informació
Nom JAP 最高レベルの戦い! セルを倒せ、孫悟空
Nom ROM Saikō Reberu no Tatakai! Seru o Taose, Son Gokū
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Ànima de Drac
Ending Les ales del cor
Estrena JAP 16 de gener de 2011
Estrena CAT 19 de gener de 2012
La batalla al màxim nivell! En Son Goku ho dóna tot! (最高レベルの戦い! セルを倒せ、孫悟空, Saikō Reberu no Tatakai! Seru o Taose, Son Gokū) és l'episodi 89 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 19 de gener de 2012.

ResumEdit

La batalla entre Goku i en Cèl·lula continua, amb els dos combatents arribant a un ritme que amb prou feines és possible de seguir per a la majoria dels espectadors.

En un moment donat, en Cêl·lula decideix destruir el ring, ja que segons ell, la lluita no pot acabar-se d'una manera tant absurda com sortir del ring. Sense aquest, el ring passa a ser tota la Terra i el combat només s'acabarà fins que un dels dos mori o es rendeixi.

Goku apunt de llançar Kamehameha instantani.png

En Goku apunt de llançar el Kamehameha Instantani

La batalla es torna cada vegada més intensa, culminant amb en Goku volant molt amunt cap al cel. Llavors, s'atura i comença a preparar un Kamehameha molt poderós. En Cèl·lula i tothom que presència el combat pensen que en Goku els està enganyant, ja que un atac d'aquella magnitud des d'aquella alçada destruiria el planeta. Llavors, inesperadament, en Goku fa el canvi de lloc instantani i es teletransporta just davant d'en Cèl·lula, on allibera el seu atac.

Com a conseqüència de l'atac, tothom pensa que el bio-androide és mort, ja que la seva part superior ha quedat vaporitzada. Però llavors, les cames s'aixequen i en Cèl·lula es regenera completament gràcies a les cèl·lules d'en Cor Petit al seu organisme.

L'energia dels combatents s'ha reduït considerablement, però la batalla continua. Llavors, en Goku comença un potent atac contra el bio-androide, mentre els altres observen astorats la ferocitat del xoc de forces.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori